Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban

Simon Katalin: Napjaink tanulásszervezési megoldásai a hazai közoktatásban. In: Iskolakultúra, (24) 5. pp. 108-119. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_5_108-119.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_5_108-119.pdf

Letöltés (348kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tanulásszervezésen az iskolai tanuláshoz szükséges térbeli, időbeli, tárgyi és személyi feltételek biztosítását értjük, melyek révén a tanulási folyamat optimális körülmények között mehet végbe. Napjainkban egyre nagyobb az igény mind a társadalom, mind a tanárok, mind a tanulók részéről, hogy a hagyományos tanulásszervezési módok mellett újszerű eljárások is bevezetésre kerüljenek. A tanulmány a jelen magyar sajátosságok tükrében, számba véve a térszervezés, az időszervezés és a tantárgyszervezés különböző lehetőségeit és megoldási módjait, kíván betekintést nyújtani a témába, ezzel is hozzájárulva az iskolák módszertani megújulásához.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 5
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 108-119
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41890
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet