A korai iskolaelhagyás és néhány kapcsolódó mutató összefüggése

Mártonfi György: A korai iskolaelhagyás és néhány kapcsolódó mutató összefüggése. In: Iskolakultúra, (24) 5. pp. 77-90. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_5_077-090.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_5_077-090.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A korai iskolaelhagyás (az angol Early School Leaving név kezdőbetűivel rövidítve ELS) fogalmát korábban Angliában dolgozták ki és használták. Az európai uniós szakpolitika-formálók a kilencvenes években adaptálták, és a 2000-es évek eleje óta ez az egyik legfontosabb indikátor az uniós oktatási célkitűzések között.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 5
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 77-90
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41824
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet