A 2013-as müncheni EARLI és EARLI JURE Konferencia

Fűz Nóra and Asztalos Kata: A 2013-as müncheni EARLI és EARLI JURE Konferencia. In: Iskolakultúra, (24) 5. pp. 99-107. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_5_099-107.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_5_099-107.pdf

Download (347kB) | Preview

Abstract

A tanítás- és tanuláskutatás legkiemelkedőbb európai szervezete, az EARLI (European Association for Research on Learning and Instruction – a Tanulás és Tanítás Kutatásának Európai Társasága) 2013. augusztus 26–31. között tartotta 15. konferenciáját. Az eseményt a témájában és programjaiban szorosan kapcsolódó 17. JURE (Junior Researchers of EARLI, az EARLI fiatal kutatói) konferencia előzte meg. A két konferencia közös mottója „Felelősségteljes tanítás és fenntartható tanulás”, amelynek jegyében összesen 2600 tapasztalt és fiatal kutató érkezett Münchenbe. A rekordszámú részvétel jól mutatja a konferencia presztízsét. Legnagyobb számban német, holland, angol, amerikai és finn intézményekből érkeztek a résztvevők. A magyar előadók száma az elmúlt évekhez képest emelkedett, az EARLI konferencián 38, a JURE konferencián pedig 7 magyar prezentáció bemutatására került sor.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 24
Number: 5
ISSN: 1215-5233
Date: 2014
Page Range: pp. 99-107
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41772

Actions (login required)

View Item View Item