N. Tóth Ágnes : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 25-48. (2014)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_001_6563_025-048.pdf Download (746kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 114 |
Number: | 1 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2014 |
Page Range: | pp. 25-48 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 46-47. |
Uncontrolled Keywords: | Neveléstudomány kutatási beszámoló, Pedagógusképzés Nyugat-magyarországi Egyetem, Pedagógushivatás hatékonyság |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14238 |
Actions (login required)
View Item |