Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében

N. Tóth Ágnes, : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 25-48. (2014)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_001_6563_025-048.pdf

Download (746kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 114
Number: 1
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2014
Page Range: pp. 25-48
Additional Information: Bibliogr.: p. 46-47.
Uncontrolled Keywords: Neveléstudomány kutatási beszámoló, Pedagógusképzés Nyugat-magyarországi Egyetem, Pedagógushivatás hatékonyság
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14238

Actions (login required)

View Item View Item