Széll Krisztián: A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók. In: Iskolakultúra, (24) 1. pp. 117-126. (2014)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_1_117-126.pdf Download (326kB) | Preview |
Abstract
Jelen írás négy felsőoktatási intézménytől – Szegedi Tudományegyetem Tanárképző Központ, Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ – kapott, az osztatlan tanárképzésre jelentkezők pályaalkalmassági vizsgálatáról szóló önértékelés fontosabb sajátosságait, megállapításait és következtetéseit foglalja össze. Mivel az intézményi önértékelések szerkezete nem egységes, külön-külön alfejezetekben dolgozzuk fel az egyes felsőoktatási intézmények gyakorlatait. Ezt követően a tanári pályaalkalmassági vizsgával kapcsolatos releváns intézményi véleményeket, reakciókat, javaslatokat összegezzük
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 24 |
Number: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2014 |
Page Range: | pp. 117-126 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41873 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |