A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók

Széll Krisztián: A tanári alkalmassági vizsga intézményi gyakorlatai, (ön)reflexiók. In: Iskolakultúra, (24) 1. pp. 117-126. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_1_117-126.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_1_117-126.pdf

Download (326kB) | Preview

Abstract

Jelen írás négy felsőoktatási intézménytől – Szegedi Tudományegyetem Tanárképző Központ, Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészettudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ – kapott, az osztatlan tanárképzésre jelentkezők pályaalkalmassági vizsgálatáról szóló önértékelés fontosabb sajátosságait, megállapításait és következtetéseit foglalja össze. Mivel az intézményi önértékelések szerkezete nem egységes, külön-külön alfejezetekben dolgozzuk fel az egyes felsőoktatási intézmények gyakorlatait. Ezt követően a tanári pályaalkalmassági vizsgával kapcsolatos releváns intézményi véleményeket, reakciókat, javaslatokat összegezzük

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 24
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2014
Page Range: pp. 117-126
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41873

Actions (login required)

View Item View Item