Ady az iskolában – recepciós apályban és dagályban

Arató László: Ady az iskolában – recepciós apályban és dagályban. In: Iskolakultúra, (24) 3. pp. 3-16. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_3_003-016.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_3_003-016.pdf

Letöltés (327kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Ady az iskolában. Szép, unalmas cím, aligha lehetne ennél ásítást keltőbbet találni.1 Igaz, nem én adtam, de elfogadtam, hiszen tanár vagyok, és az iskola a legszélesebb körben terjedő Ady-kép formálódásának meghatározó helyszíne. Igyekszem azonban a választott témát néhány újabb recepciós fejlemény bemutatásával, tudományos eredmények tankönyvekre tett hatásának vizsgálatával, illetve bizonyos, a mai ideológiai-politikai hullámok és az Ady-tanítás viszonyával kapcsolatos megérzések megfogalmazásával némileg érdekesebbé tenni.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41766
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet