Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében

Imre Anna; Kállai Gabriella: Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében. In: Iskolakultúra, (24) 1. pp. 99-116. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_1_099-116.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_1_099-116.pdf

Letöltés (388kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Elemzésünket elsősorban azon interjúkra alapoztuk, amelyeket az osztatlan tanárképzést indító intézményekben az alkalmassági vizsga megvalósításért felelős személyeivel készítettünk. Összesen 24 beszélgetésre került sor, 17 helyszínen, ami azt jelenti, minden érintett képzőhely fogadta megkeresésünket. Többségük egy felelős személyt bízott meg a válaszadás feladatával, de három nagyobb intézményben többen is, egy intézményben két fő, másik kettőben négy-négy fő is válaszolt kérdéseinkre.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 99-116
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41803
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet