Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében

Imre, Anna and Kállai, Gabriella: Az osztatlan tanárképzésre jelentkezők alkalmassági vizsgájának intézményi tapasztalatai az interjúk tükrében. Iskolakultúra, (24) 1. pp. 99-116. (2014)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_1_099-116.pdf

Download (388kB) | Preview

Abstract

Elemzésünket elsősorban azon interjúkra alapoztuk, amelyeket az osztatlan tanárképzést indító intézményekben az alkalmassági vizsga megvalósításért felelős személyeivel készítettünk. Összesen 24 beszélgetésre került sor, 17 helyszínen, ami azt jelenti, minden érintett képzőhely fogadta megkeresésünket. Többségük egy felelős személyt bízott meg a válaszadás feladatával, de három nagyobb intézményben többen is, egy intézményben két fő, másik kettőben négy-négy fő is válaszolt kérdéseinkre.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 24
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2014
Page Range: pp. 99-116
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41803

Actions (login required)

View Item View Item