Bloggal segített angolnyelv-oktatás a középiskolában

Szálas Tímea: Bloggal segített angolnyelv-oktatás a középiskolában. In: Iskolakultúra, (24) 9. pp. 25-42. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_09_025-042.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_09_025-042.pdf

Letöltés (659kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban egyre több törekvés irányul a Web 2.0-ás eszközök tanulási célú használatára. Nem meglepő a tanárok és kutatók lelkesedése, hiszen a Web 2.0-ás eszközök, mint például a közösségi oldalak, a wikik, a blogok kimondottan alkalmasak a többirányú kommunikációra tanár-diák és diák-diák között, a csoportmunkára és a kooperatív, illetve kollaboratív tanulásra, ösztönzik az önálló tartalmak létrehozását, a tanultak újragondolását és alkalmazását. Az utóbbi évtized során számos pedagógiai kutatás foglalkozott a blogokkal megannyi különböző oktatási-nevelési téma kapcsán. Az eredmények alapján körvonalazódni látszanak azok az előnyök, amelyeket a blogtevékenység iskolai használata jelenthet, illetve azok a problémák, amelyek nehézségeket okozhatnak. Ezek ismeretében lehetőség nyílik olyan tanulási programok és módszerek kidolgozására, amelyek során a blogokat megfelelő hatékonysággal lehet a tanítás és tanulás céljába állítani.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 9
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 25-42
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41872
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet