A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése

Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 115-129. (2014)

[thumbnail of mp_2014_002_6567_115-129.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6567_115-129.pdf

Download (384kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 114
Number: 2
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2014
Page Range: pp. 115-129
Additional Information: Bibliogr.: p. 126-129.
Uncontrolled Keywords: Motiváció pedagógiai
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14242

Actions (login required)

View Item View Item