Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 115-129. (2014)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6567_115-129.pdf Download (384kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 114 |
Number: | 2 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2014 |
Page Range: | pp. 115-129 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 126-129. |
Uncontrolled Keywords: | Motiváció pedagógiai |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14242 |
Actions (login required)
View Item |