Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez

Hódi Ágnes and Török Tímea: Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez. In: Iskolakultúra, (24) 10. pp. 123-125. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_10_123-125.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_10_123-125.pdf

Download (342kB) | Preview

Abstract

Az amerikai Nemzeti Neveléstudományi Akadámia (National Academy of Education) 2005-ben kiadott – magyarul nem elérhető – Segédkönyv az olvasástanításhoz: avagy a tanárok felkészítése egy változó világ kihívásaira [Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers for a Changing World] című könyve mérföldkőnek tekinthető az olvasás-szövegértés fejlesztésének kutatásában. A könyv szerzői arra vállalkoztak, hogy több évtizedes kutatómunka eredményei alapján rávilágítsanak a tengerentúli tanárképzés hiányosságaira, illetve egy elméleti és gyakorlati elemek kiegyensúlyozott elegyéből álló módszertani tudásbázist kínáljanak a tanulók olvasási képességének fejlesztéséhez, valamint ajánlásokat fogalmazzanak meg a tanárképzés reformjához.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 24
Number: 10
ISSN: 1215-5233
Date: 2014
Page Range: pp. 123-125
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41802

Actions (login required)

View Item View Item