A szavak olvasásától a stratégiahasználatig, avagy miként fejleszthető a magyar olvasástanítás

Török, Tímea: A szavak olvasásától a stratégiahasználatig, avagy miként fejleszthető a magyar olvasástanítás. In: Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 123-125. (2014)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_07-08_123-125.pdf

Download (309kB) | Preview

Abstract

A nemzetközi és a hazai szövegértéssel kapcsolatos vizsgálatok eredményei alapján a tanulók olvasási teljesítménye fokozatosan romlik. Mi állhat ennek hátterében? Hogyan lehetne javítani a kialakult helyzeten? Mit kellene elsajátítani/megtanítani a tanulóknak annak érdekében, hogy boldoguljanak a mindennapi szövegekkel, és későbbiekben se okozzon gondot az olvasás (például munkahelyen)?

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 24
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2014
Page Range: pp. 123-125
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41881

Actions (login required)

View Item View Item