A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése

Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)

[thumbnail of mp_2014_002_6565_067-089.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6565_067-089.pdf

Letöltés (492kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 114
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 67-89
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 86-88.
Kulcsszavak: Olvasási képesség kutatási beszámoló 2014, Szövegértés 6. és 8. évfolyam
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14240
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet