Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6565_067-089.pdf Letöltés (492kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 114 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 67-89 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 86-88. |
Kulcsszavak: | Olvasási képesség kutatási beszámoló 2014, Szövegértés 6. és 8. évfolyam |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14240 |
Tétel nézet |