A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése

Józsa, Gabriella; Józsa, Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)

[img] Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6565_067-089.pdf

Letöltés (492kB)
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Szerző:
Szerzők
Józsa, Gabriella
Józsa, Krisztián
Rovatcím: Tanulmányok
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Dátum: 2014
Kötet: 114
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Gyűjtemény: Folyóiratok
Nyelv: magyar
Kulcsszavak: Olvasási képesség kutatási beszámoló 2014, Szövegértés 6. és 8. évfolyam
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 86-88.
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2018. okt. 18. 11:20
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14240
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet