Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | W | Z | É
Találatok száma: 130.

A

Ackermanné Kelő, Kamilla: Egy lap az iskolakertekért. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 134-140. (2011)

András, Ferenc: Antik nevelés – antik filozófia. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 166-168. (2011)

B

Balázs, Eszter Anna: Én-építő technikák a nép- és a műmesékben. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 22-29. (2011)

Balázs, Éva; Kocsis, Mihály; Vágó, Irén: "Az idő a gazda mindenben". Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 42-48. (2011)

Beke, Tamás: A projektmunka hatásai a természettudományos tantárgyak tanulásában. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 3-21. (2011)

Bence, Erika: A hős és a molnárlegény : virtus és értékrend a 19. századi történelmi regényekben. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 175-181. (2011)

Bogdán, Péter: Cigánygyerekek a Köznevelés című folyóirat tükrében (1978–1982). Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 61-70. (2011)

Bognárné Kocsis, Judit: Pedagógusetikai kódexek bemutatása, vizsgálata. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 72-91. (2011)

Bognárné Kocsis, Judit: A Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása című projektről. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 3-9. (2011)

Bognárné Kocsis, Judit: Zsolnai József pedagógusképe. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 31-37. (2011)

Boreczky, Ágnes; Németh, András: Németh András (2010): Emberi idővilágok. Pedagógiai megközelítések. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 184-186. (2011)

Borgulya Istvánné Vető, Ágnes; Rab, Eszter: Az értékrendek kialakulása és a kultúraközi kommunikáció: mely értékekre neveljük a gyerekeket a családban? Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 30-43. (2011)

Bovier, Hajnalka: A napló Mészöly Miklós írásművészetében. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 67-74. (2011)

Bukus, Beatrix: A migráns hátterű tanulók körére vonatkozó fogalmak és az adatgyűjtés összefüggésrendszere. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 99-107. (2011)

Burián, Miklós: Emlékezés Zsolnai Tanár Úrra : Tanár Úr mint személyiség. Iskolakultúra, (21) 10-11. p. 38. (2011)

Bárdos, Jenő; Dávid, Gergely A.: Gergely A. Dávid (2011): Linking Euro Examinations to the Common European Framework of Reference. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 251-254. (2011)

Békés, Nóra: Az értelmiségi lét felé haladó roma fiatalok identitásalakulása. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 68-81. (2011)

Bíró, Enikő: Nyelvtanulási stratégiák három nyelv határán. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 23-33. (2011)

C

Csehné Papp, Imola: A munkaerőpiaci kihívásoknak való megfelelés érvényesítése a szakképzésben. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 83-87. (2011)

Csernyák, Hajnalka: Nyelvtanulás két kézzel. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 159-160. (2011)

Csincsik, Anikó: Vajdasági magyar nyelvhasználat egyetemisták körében. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 45-58. (2011)

Csoma, József: Kutatás és képzés. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 115-117. (2011)

Csányi, Erzsébet: A kulturális identitásképzet felnyitása. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 79-82. (2011)

Csányi, Erzsébet: A vajdasági innovatív tudástérért. Iskolakultúra, (21) 2-3. p. 2. (2011)

Csányi, Vilmos: Gondolkodás és kommunikáció: konstrukciós mechanizmusok az elmében. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 114-117. (2011)

Csönge, Tamás: A hús, ami minket (t)akar. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 125-135. (2011)

Czakó, Kálmán: A természettudományos tárgyak oktatása : integráló szándék a tanításban. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 39-41. (2011)

D

D. Horváth, Gábor: Danubius és Hungaria : politikától mentes és túlterhelt allegóriák a 19. század végén. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 82-86. (2011)

Darvai, Tibor: A Tanító című neveléstudományi folyóirat ikonográfiai vizsgálata. 1963, 1970. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 71-86. (2011)

Dede, Éva: Diákszótár – nem diákszemmel. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 113-115. (2011)

Dobos, István: Bevezető. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 3-4. (2011)

Dringó-Horváth, Ida: Hogyan válasszunk elektronikus szótárat a nyelvtanuláshoz? Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 141-156. (2011)

E

Erdélyi, Tivadar: Létezik-e dunai-identitás a divat terén? Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 92-104. (2011)

F

Fejes, József Balázs: A tanulási motiváció új kutatási iránya: a célorientációs elmélet. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 25-51. (2011)

Fenyvesi, Kristóf: Társasjáték a digitális médiában : a digitális játékok elméletétől a digitális társasjátékokig. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 9-21. (2011)

Flaman, Szilvia: A mesehősök lehetséges tipológiái. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 136-148. (2011)

Fleisz, Katalin: Életet sugárzó halott betűk : határhelyzetek Krúdy Gyula prózájában. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 61-67. (2011)

Forrai, Márta: A személyiség erősségeinek és a családi háttér szerepének vizsgálata a serdülők iskolai alkalmazkodásában. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 98-111. (2011)

Forray R., Katalin; Kozma, Tamás: Visszapillantó. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 71-78. (2011)

Fábián, Gyöngyi: Tükörtől tükörig: A pedagógus pályakép változásainak elmúlt negyven éve. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 10-22. (2011)

Fényes, Hajnalka; Engler, Ágnes: Engler Ágnes (2011): Kisgyermekes nők a felsőoktatásban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 333-335. (2011)

G

Gabnai, Katalin: Mit tartanak ma versmondásnak? : előadás a József Attila Társaság ülésén. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 118-121. (2011)

Garadnai, Erika: Hitvita, avagy ki is a csalárd lélek? : gúnynév és szerzői szerepjáték a felső-magyarországi hitvitában. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 34-41. (2011)

Gróz, Andrea: Az erdőpedagógiától a környezetpedagógiáig. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 182-184. (2011)

Györe, Géza: Zsolnai József-bibliográfia : kötetek, tanulmányok, cikkek, recenziók [melléklet]. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 3-24. (2011)

Győri, Tamás József: Professzionális portál a tanárképzés szolgálatában : a Közép-dunántúli Régió pedagógusképzését segítő informatikai rendszer. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 106-110. (2011)

Győri-Dani, Dóra; Rokszin, Adrienn: A vizuális kategorizációs folyamatok elektrofiziológiai korrelátumai. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 112-124. (2011)

Gál, Attila: A finn tanulók PISA-teljesítményméréseken elért eredményeinek diskurzusai. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 30-39. (2011)

Gál, Attila; Matthies, Aila-Leena; Skiera, Ehrenhard: Aila-Leena Matthies és Ehrenhard Skiera (2011, szerk.): Finnország művelődési és oktatási rendszere. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 254-256. (2011)

Géczi, János: Iskolakultúra. Repertórium XXI. évfolyam, 2011. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 1-7. (2011)

H

HIPST, konszenzus: Tudománytörténet és a tudomány oktatása. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 68-79. (2011)

Habók, Anita: A tanulás tanulásának vizsgálata általános iskolások körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 207-224. (2011)

Hajdu, Gábor; Sáska, Géza: Bántalmazás a középiskolában. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 40-60. (2011)

Hamar, Pál; Karsai, István; Munkácsi, István: Az iskolai testnevelés kötődésvizsgálata 11–18 éves tanulók körében. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 114-119. (2011)

Hamvai, Csaba; Pikó, Bettina: Optimista sportoló, pesszimista dohányzó? : középiskolások egészségmagatartásának vizsgálata az optimizmus/pesszimizmus tükrében. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 62-70. (2011)

Horváth H., Attila: Az informális tanulás történeti színterei. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 44-54. (2011)

Horváth H., Attila: Differenciált munkaformák : a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 41-47. (2011)

Horváth H., Attila; Géczi, János: Géczi János: Sajtó, kép, neveléstörténet. Tanulmányok. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 105-107. (2011)

Hoványi, Márton: A nexustól a textusig : Hajnóczy Péter: Temetés című novellájának értelmezése. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 90-98. (2011)

Hüse, Lajos: Kettős mérce az iskola szerepének megítélésében – egy kirekesztéskutatás margójára. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 88-98. (2011)

I

Illés, Éva: A szövegértés pragmatikája – egy érettségi feladat elemzése. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 144-156. (2011)

Imre, Anna; Fehérvári, Anikó: Középiskolai rangsorok : Neuwirth Gábor 80. születésnapjára. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 117-119. (2011)

J

Józsa, Krisztián; Hricsovinyi, Julianna: A családi háttér szerepe az óvodaiskola átmenet szelekciós mechanizmusában. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 12-29. (2011)

K

Kamarás, István: Pedagógiai etikai bevezető : Zsolnai Józsefnek, aki a pedagógiai etikát megpendítette. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 49-55. (2011)

Kasik, László: A szociálisérdek-érvényesítés néhány dimenziójának működése és érzelmi háttere 8–18 évesek körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 141-181. (2011)

Koltai, Dénes: A pécsi egyetem és Zsolnai József. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 6-7. (2011)

Kovács, Ferenc Dávid: Kosztolányi és a századforduló neuraszténia-kultusza. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 68-74. (2011)

Kovács, Gábor: A világtalan világa : Gárdonyi Géza: Leánynézőben. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 99-119. (2011)

Kovács, Katalin: A gyermekek szabadidős tevékenységének alakulása a lakóhely függvényében. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 59-67. (2011)

Kovács, Klára: Szabadidő és sport a Debreceni Egyetemen. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 147-162. (2011)

Kovács, Krisztina: A néptanítói szakmásodás alakulása két dualizmus kori neveléstan-könyv tanítóképének elemzése tükrében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 289-311. (2011)

Kozma, Tamás: A társadalmi tanulás mérése. Egy határokon átnyúló térség (Bihar–Bihor Eurorégió) esete. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 189-206. (2011)

Kubinger-Pillmann, Judit: Digitális pedagógiai módszer- és eszköztár alkalmazása a felsőoktatásban. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 48-59. (2011)

Kubinger-Pillmann, Judit: Mentorfórum – Mentorképzés. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 111-113. (2011)

Kurtán, Zsuzsa: Pedagógiai nyelvhasználat tudományos szövegekben. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 8-17. (2011)

L

Lajkó, Brigitta: Asszimilációkutatás a szabadkai magyar végzős középiskolások között. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 37-44. (2011)

Langerné Buchwald, Judit: Az alternativitás értelmezési lehetőségei és megjelenése az oktatásban és a pedagógusképzésben. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 92-105. (2011)

Lehmann, Magdolna; Lugossy, Réka; Nikolov, Marianne: Az angoltanári MA program értékelése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 259-288. (2011)

M

M. Fazekas, Ágnes; Cs. Czachesz, Erzsébet: Középiskolás tanulók számítógép- és internethasználati szokásai. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 120-134. (2011)

Magyari, Sára: Az idő nyelvi képe a magyar és a román nyelvben. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 17-22. (2011)

Marschall, Lívia: "Ha megengedik, hogy ne járjál iskolába, nem? Akkor azt csinálsz, amit te akarsz" : a mátraderecskei fiatalok iskoláztatásának jellemzői. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 50-61. (2011)

Molitorisz, Anikó: Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 157-165. (2011)

Molnár, Gyöngyvér: Számítógépes játékon alapuló képességfejlesztés: egy pilot vizsgálat eredményei. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 3-11. (2011)

Molnár, Gyöngyvér; Csapó, Benő: Az 1–11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 127-140. (2011)

Monok, István: Robert Offner új orvoslástörténeti forrásközlése. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 159-160. (2011)

Monoriné Papp, Sarolta: A létezés és megismerés virágai : a tanóra jelenségvilágának feltárása és megértése. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 18-24. (2011)

Mándity, Krisztina: Nyugati ikonográfiai elemek a magyarországi ortodox falképeken. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 105-111. (2011)

Mátrai, Zsuzsa: Intellektus és karakter. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 3-5. (2011)

Mészáros, György: Ifjúsági szubkultúrák és "szubkulturális pedagógia" egy iskolai etnográfia fényében. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 22-38. (2011)

N

Nagy, Péter Kristóf: Az iskolai fegyelmezés története és jelenlegi paradigmája az Amerikai Egyesült Államok állami iskoláiban. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 134-143. (2011)

Nagy, Péter Tibor: A professzionalizációs folyamatok történetének kutatása a 2000-es években. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 3-8. (2011)

Novák, Anikó: A Duna misztikuma : a Duna és a vajdasági magyar irodalom. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 87-91. (2011)

Németh, Ákos: "Vigasztalásul útnak indulunk..." : határátlépés és kultúraközi közvetítés a két világháború közötti korszak magyar útirajz-irodalmában. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 75-80. (2011)

P

Pavlicsek, Zsolt: Zsolnai József professzor és a harcművészetek pedagógiája. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 25-30. (2011)

Pintér, Henriett: 8. osztályos mozgássérült tanulók írásbeli véleményalkotásának vizsgálata. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 146-158. (2011)

Pléh, Csaba: Karácsony Sándor nyelvfelfogása és mai pszicholingvisztika. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 135-145. (2011)

Pornói, Rita: A tehetségmentés szerepe a Horthy-rendszer kultúrpolitikájában : esély az esélytelenségben. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 123-133. (2011)

Pusztai, Gabriella: Betűkből ácsolt hidak. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 157-159. (2011)

Pusztay, Krisztina: Miért utálja (szinte) mindenki a szolfézst? Iskolakultúra, (21) 1. pp. 108-112. (2011)

R

R. Tóth, Krisztina; Hódi, Ágnes: Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 313-332. (2011)

S

Schaub, Gáborné; Bácsi, Kitti: Táplálkozási szokások nemzetközi összehasonlítása 10–12 éves gyermekek körében. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 138-146. (2011)

Sebestyénné Kereszthidi, Ágnes: Az alsó tagozatos német két tanítási nyelvű oktatás a dokumentumok tükrében. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 163-174. (2011)

Sebestyénné Kereszthidi, Ágnes: Két tanítási nyelvű képzésben, alsó tagozaton oktató nyelvtanítók meggyőződéseinek elemzése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 79-103. (2011)

Sominé Hrebik, Olga: Az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelv-tanulás összefüggéseinek megközelítései – egy közös értelmezési keret lehetősége. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 53-77. (2011)

Szabolcs, Éva; Biró, Zsuzsanna Hanna; Pap K., Tünde: Biró Zsuzsanna Hanna és Pap K. Tünde (2007, szerk.): Posztmodern kihívások a pedagógiatörténet-írásban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 183-184. (2011)

Szabó, Éva; Virányi, Barbara: Az iskolai kötődés jelentősége és vizsgálata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 111-125. (2011)

Szalma, Anna-Mária: Oldódó és merev határok – privát fényképek tükrében : egy mezőkeszüi asszony privát fotókorpuszának elemzése. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 5-16. (2011)

Szanyi-F., Eleonóra: A szakképzés és a munkaerőpiac összehangolásának nemzetközi példái. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 112-122. (2011)

Szebeni, Rita: A kompetencia-alapú oktatás egy pedagógusszemélyiség vizsgálat tükrében. Iskolakultúra, (21) 1. pp. 39-49. (2011)

Sántha, Kálmán: A fotóinterjú a pedagógiai architektúra vizsgálatában. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 55-66. (2011)

T

Takács, Géza: Underground pedagógia 1. : Fekete Hajnalka: A gyüttment mesél. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 124-131. (2011)

Tapiska, Szilvia: A számítógép mint oktatási eszköz a matematikatanításban. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 17-36. (2011)

Thun, Éva: Mennyire jártasak a pedagógusok az esélyegyenlőség pedagógiájában? : esélyegyenlőségi intézkedések és az esélyegyenlőség pedagógiájának ismerete és gyakorlata egy közoktatási intézményekben végzett pilot kutatás alapján. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 60-71. (2011)

Trencsényi, László: Szövedékek. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 122-123. (2011)

Tóth, Csilla: A narratíva társadalmi-kulturális beágyazottsága : identitás, fokalizáció és kontextus Márai Sándor Válás Budán című regényében (Kulturális-kontextuális narratológiai közelítés). Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 42-50. (2011)

Tóth, Edit: Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 225-249. (2011)

Tóth, Edit; Molnár, Gyöngyvér; Csapó, Benő: Az iskolák IKT-felszereltsége – helyzetkép országos reprezentatív minta alapján. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 124-137. (2011)

Tóth, Edit; Székely, László: Háttértényezők hatásának vizsgálata hierarchikus lineáris modellekkel. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 5-23. (2011)

Tóth, Karolina: Tanulási nehézséggel küzdő gyermek fejlesztése. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 3-16. (2011)

Tóth, Levente: Szolgából nemes : egyházi karrierlehetőségek a Bethlen család környezetében. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 81-94. (2011)

Tóth-Márhoffer, Márta; Paksi, László: Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 29-40. (2011)

V

Vincze, Tamás: Meg nem írt pedagógiai cikkek nyomában. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 105-113. (2011)

Virágh, Szabolcs: Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban. Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 149-156. (2011)

W

Wakai, Seiji; Vámos, Ágnes: A plurikulturális kompetencia megszerzése a tanórákon. Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 87-97. (2011)

Wirágh, András: "Túl" a fantasztikumon : megjegyzések Cholnoky Viktor novellisztikájához. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 51-60. (2011)

Wirágh, András: A kedvező megvilágítás "hermeneutikája" : észrevételek A Pendragon legenda olvasandóságáról. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 120-133. (2011)

Z

Zakariás, István: Látvány és versszöveg közötti dialogikus viszony Kovács András Ferenc Madonna gyermekkel című versében. Iskolakultúra, (21) 8-9. pp. 95-104. (2011)

Zemplén, Gábor: Mi a haszna a természettudományos tárgyak oktatásában a tudománytörténet és a tudományfilozófia diszciplínáinak? : a Történelem és Filozófia a Tudomány Oktatásában (HIPST, avagy TöFiTO) projekt bemutatása. Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 56-67. (2011)

Zsolnai Józsefné Mátyási, Mária: A tanárképzés megoldásra váró kérdései. Iskolakultúra, (21) 12. pp. 23-28. (2011)

É

Érfalvy, Lívia: Tropologikus működésmód Kosztolányi Dezső Nero, a véres költő című regényében. Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 75-89. (2011)

A lista elkészítésének dátuma 2018. August 18. 08:39:48 CEST.