Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: B | F | G | H | K | L | M | R | S | T
Találatok száma: 19.

B

Boreczky, Ágnes and Németh, András: Németh András (2010): Emberi idővilágok. Pedagógiai megközelítések. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 184-186. (2011)

Bárdos, Jenő and Dávid, Gergely A.: Gergely A. Dávid (2011): Linking Euro Examinations to the Common European Framework of Reference. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 251-254. (2011)

F

Fejes, József Balázs: A tanulási motiváció új kutatási iránya: a célorientációs elmélet. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 25-51. (2011)

Fényes, Hajnalka and Engler, Ágnes: Engler Ágnes (2011): Kisgyermekes nők a felsőoktatásban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 333-335. (2011)

G

Gál, Attila and Matthies, Aila-Leena and Skiera, Ehrenhard: Aila-Leena Matthies és Ehrenhard Skiera (2011, szerk.): Finnország művelődési és oktatási rendszere. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 254-256. (2011)

H

Habók, Anita: A tanulás tanulásának vizsgálata általános iskolások körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 207-224. (2011)

Horváth H., Attila and Géczi, János: Géczi János: Sajtó, kép, neveléstörténet. Tanulmányok. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 105-107. (2011)

K

Kasik, László: A szociálisérdek-érvényesítés néhány dimenziójának működése és érzelmi háttere 8–18 évesek körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 141-181. (2011)

Kovács, Krisztina: A néptanítói szakmásodás alakulása két dualizmus kori neveléstan-könyv tanítóképének elemzése tükrében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 289-311. (2011)

Kozma, Tamás: A társadalmi tanulás mérése. Egy határokon átnyúló térség (Bihar–Bihor Eurorégió) esete. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 189-206. (2011)

L

Lehmann, Magdolna and Lugossy, Réka and Nikolov, Marianne: Az angoltanári MA program értékelése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 259-288. (2011)

M

Molnár, Gyöngyvér and Csapó, Benő: Az 1–11 évfolyamot átfogó induktív gondolkodás kompetenciaskála készítése a valószínűségi tesztelmélet alkalmazásával. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 127-140. (2011)

R

R. Tóth, Krisztina and Hódi, Ágnes: Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 313-332. (2011)

S

Sebestyénné Kereszthidi, Ágnes: Két tanítási nyelvű képzésben, alsó tagozaton oktató nyelvtanítók meggyőződéseinek elemzése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 79-103. (2011)

Sominé Hrebik, Olga: Az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelv-tanulás összefüggéseinek megközelítései – egy közös értelmezési keret lehetősége. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 53-77. (2011)

Szabolcs, Éva and Biró, Zsuzsanna Hanna and Pap K., Tünde: Biró Zsuzsanna Hanna és Pap K. Tünde (2007, szerk.): Posztmodern kihívások a pedagógiatörténet-írásban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 183-184. (2011)

Szabó, Éva and Virányi, Barbara: Az iskolai kötődés jelentősége és vizsgálata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 2. pp. 111-125. (2011)

T

Tóth, Edit: Pedagógusok nézetei a tanulóiteljesítmény-mérésekről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 3. pp. 225-249. (2011)

Tóth, Edit and Székely, László: Háttértényezők hatásának vizsgálata hierarchikus lineáris modellekkel. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 1. pp. 5-23. (2011)

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 22 07:51:52 2017 CET.