Mi a haszna a természettudományos tárgyak oktatásában a tudománytörténet és a tudományfilozófia diszciplínáinak? : a Történelem és Filozófia a Tudomány Oktatásában (HIPST, avagy TöFiTO) projekt bemutatása

Zemplén Gábor: Mi a haszna a természettudományos tárgyak oktatásában a tudománytörténet és a tudományfilozófia diszciplínáinak? : a Történelem és Filozófia a Tudomány Oktatásában (HIPST, avagy TöFiTO) projekt bemutatása. In: Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 56-67. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_10-11_056-067.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_10-11_056-067.pdf

Letöltés (851kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A természettudományos tárgyak oktatása esetén a történeti megközelítést általában szükségtelennek, sőt időt rablónak tekintik a tanárok. Ugyanakkor az utóbbi évtizedekben a (tudomány)történeti szempontokat is integráló megközelítések gyakran bizonyulnak sikeresnek problémás tananyagrészeknél.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 21
Szám: 10-11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2011
Oldalak: pp. 56-67
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42248
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet