Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése

Tóth-Márhoffer Márta and Paksi László: Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése. In: Iskolakultúra, (21) 12. pp. 29-40. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_12_029-040.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_12_029-040.pdf

Download (492kB) | Preview

Abstract

Tanulmányunk olyan pedagógusokkal végzett vizsgálat eredményeit mutatja be, akik mentori feladatokra jelentkeztek. A pedagógusok egy három napos képzési programon vettek részt, melynek keretében önként és anonim módon töltöttek ki egy általunk szerkesztett kérdőívet. Kutatásunkkal azt mutatjuk be, hogyan értékelik a pedagógusok felkészültségüket a mentori munkára, milyennek ítélik kompetenciáikat, s milyen elvárásokkal fogadják a pedagógusjelölteket. Eredményeink a leendő mentorok kiválasztása és képzése szempontjából figyelemre méltóak.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 21
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 2011
Page Range: pp. 29-40
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42241

Actions (login required)

View Item View Item