Tóth-Márhoffer Márta and Paksi László: Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése. In: Iskolakultúra, (21) 12. pp. 29-40. (2011)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_12_029-040.pdf Download (492kB) | Preview |
Abstract
Tanulmányunk olyan pedagógusokkal végzett vizsgálat eredményeit mutatja be, akik mentori feladatokra jelentkeztek. A pedagógusok egy három napos képzési programon vettek részt, melynek keretében önként és anonim módon töltöttek ki egy általunk szerkesztett kérdőívet. Kutatásunkkal azt mutatjuk be, hogyan értékelik a pedagógusok felkészültségüket a mentori munkára, milyennek ítélik kompetenciáikat, s milyen elvárásokkal fogadják a pedagógusjelölteket. Eredményeink a leendő mentorok kiválasztása és képzése szempontjából figyelemre méltóak.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 21 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2011 |
Page Range: | pp. 29-40 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42241 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |