A személyiség erősségeinek és a családi háttér szerepének vizsgálata a serdülők iskolai alkalmazkodásában

Forrai Márta: A személyiség erősségeinek és a családi háttér szerepének vizsgálata a serdülők iskolai alkalmazkodásában. In: Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 98-111. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_06-07_098-111.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_06-07_098-111.pdf

Download (747kB) | Preview

Abstract

A hazai iskolarendszerben évekig a meghatározó iskolatípus a nyolc évfolyamos általános iskola és a négy évfolyamos gimnázium volt. A tehetségnevelés feltételeinek javítása, a színvonal emelkedése érdekében az 1995. évtől engedélyezték a hat évfolyamos gimnáziumok létrehozását. Így a jelen közoktatási rendszer a 13 éves, 6. évfolyamot befejezett általános iskolai tanulóknak alternatívát kínál: további tanulmányaikat folytathatják az általános iskola keretei között (általános iskola 7. évfolyama), vagy megkezdhetik gimnáziumi éveiket (6 évfolyamos gimnázium 7. évfolyama).

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 21
Number: 6-7
ISSN: 1215-5233
Date: 2011
Page Range: pp. 98-111
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42174

Actions (login required)

View Item View Item