Kettős mérce az iskola szerepének megítélésében – egy kirekesztéskutatás margójára

Hüse Lajos: Kettős mérce az iskola szerepének megítélésében – egy kirekesztéskutatás margójára. In: Iskolakultúra, (21) 1. pp. 88-98. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_01_088-098.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_01_088-098.pdf

Letöltés (482kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A rendszerváltást követő két évtizedben a magyarországi középosztály fokozottan megélte létbiztonságának csökkenését és perspektíváinak beszűkülését. Ez a folyamat, egyéb negatív tendenciákkal kiegészülve, a középosztály leértékelődéséhez vezetett. Széles társadalmi rétegek kényszerültek arra, hogy erőforrásaikat végsőkig kihasználva arra törekedjenek, hogy legalább a következő generáció visszaszerezhesse az elveszett helyzetet: ennek a küzdelemnek a legfőbb színtere az iskola.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 21
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2011
Oldalak: pp. 88-98
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42192
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet