Az informális tanulás történeti színterei

Horváth H. Attila: Az informális tanulás történeti színterei. In: Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 44-54. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_04-05_044-045.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_04-05_044-045.pdf

Letöltés (487kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A közgondolkodás a tanulást elsődlegesen a formális képzéshez köti, kevésbé tulajdonít jelentőséget az informális tanulásnak,annak ellenére, hogy az jelentős időt és teret tölt ki az egyén életében, még a magasan képzett személyek esetében is. Az egész életre kiterjedő tanulás paradigmája is (amely magába foglalja az élethosszig tartó és az élet minden területét érintő tanulást is) felértékeli az iskolán kívüli tanulás funkcióját. Tanulságosnak látszik az informális tanulás történeti vizsgálata is: annak bemutatása, hogy milyen jellegzetes színterei voltak az informális (vagy más néven: természetes, hétköznapi) tanulásnak egy adott korban.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 21
Szám: 4-5
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2011
Oldalak: pp. 44-54
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42189
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet