Az informális tanulás történeti színterei

Horváth H. Attila: Az informális tanulás történeti színterei. In: Iskolakultúra, (21) 4-5. pp. 44-54. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_04-05_044-045.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_04-05_044-045.pdf

Download (487kB) | Preview

Abstract

A közgondolkodás a tanulást elsődlegesen a formális képzéshez köti, kevésbé tulajdonít jelentőséget az informális tanulásnak,annak ellenére, hogy az jelentős időt és teret tölt ki az egyén életében, még a magasan képzett személyek esetében is. Az egész életre kiterjedő tanulás paradigmája is (amely magába foglalja az élethosszig tartó és az élet minden területét érintő tanulást is) felértékeli az iskolán kívüli tanulás funkcióját. Tanulságosnak látszik az informális tanulás történeti vizsgálata is: annak bemutatása, hogy milyen jellegzetes színterei voltak az informális (vagy más néven: természetes, hétköznapi) tanulásnak egy adott korban.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 21
Number: 4-5
ISSN: 1215-5233
Date: 2011
Page Range: pp. 44-54
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42189

Actions (login required)

View Item View Item