Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései

Molitorisz Anikó: Tizedik évfolyamos szakközépiskolás tanulók tankönyvolvasási meggyőződései. In: Iskolakultúra, (21) 6-7. pp. 157-165. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_06-07_157-165.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_06-07_157-165.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tanulók szövegértési teljesítményéről rendszeres tájékoztatást nyújtanak az elmúlt évek nemzetközi és hazai mérései. A PIRLS és a PISA vizsgálatokban a 10 és a 15 éves tanulók teljesítményét vizsgálják, az eredmények összehasonlíthatóságát a nemzetközi szintű adatfelvétel biztosítja. Az olvasás területével foglalkozó kutatók az eredmények mögött meghúzódó okok feltárása és a szövegértési képesség fejlesztési lehetőségeinek feltérképezése érdekében a teljesítmény mögött meghúzódó olyan egyéni jellemzőket és folyamatokat is vizsgálnak, mint például az olvasási motiváció vagy az olvasási stratégiák használata.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 21
Szám: 6-7
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2011
Oldalak: pp. 157-165
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42210
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet