Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban

Virágh Szabolcs: Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban. In: Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 149-156. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_149-156.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_149-156.pdf

Letöltés (473kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Írásomhoz nem véletlenül választottam az esszé műfaját, mivel úgy gondolom, hogy az általam kifejtendő témának és a tanári munkáról alkotott jelenlegi elképzelésemnek ez a nyelvi forma kínálja a legmegfelelőbb keretet. Az esszé műfaja szempontjából nagy jelentőséggel bír, hogy szemantikailag a „kísérlet” fogalmához kapcsolódik, és ily módon valamely prefixált, lezártságot implikáló értelem- és jelentésalkotás helyett a nyitottságot, a gondolkodás szabad, jövő idejű mozgását tételezi.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 21
Szám: 2-3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2011
Oldalak: pp. 149-156
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42243
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet