Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban

Virágh Szabolcs: Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban. In: Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 149-156. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_149-156.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_149-156.pdf

Download (473kB) | Preview

Abstract

Írásomhoz nem véletlenül választottam az esszé műfaját, mivel úgy gondolom, hogy az általam kifejtendő témának és a tanári munkáról alkotott jelenlegi elképzelésemnek ez a nyelvi forma kínálja a legmegfelelőbb keretet. Az esszé műfaja szempontjából nagy jelentőséggel bír, hogy szemantikailag a „kísérlet” fogalmához kapcsolódik, és ily módon valamely prefixált, lezártságot implikáló értelem- és jelentésalkotás helyett a nyitottságot, a gondolkodás szabad, jövő idejű mozgását tételezi.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 21
Number: 2-3
ISSN: 1215-5233
Date: 2011
Page Range: pp. 149-156
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42243

Actions (login required)

View Item View Item