Virágh Szabolcs: Személyesség, találkozás és dialógus a tanár-diák kapcsolatban. In: Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 149-156. (2011)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_149-156.pdf Download (473kB) | Preview |
Abstract
Írásomhoz nem véletlenül választottam az esszé műfaját, mivel úgy gondolom, hogy az általam kifejtendő témának és a tanári munkáról alkotott jelenlegi elképzelésemnek ez a nyelvi forma kínálja a legmegfelelőbb keretet. Az esszé műfaja szempontjából nagy jelentőséggel bír, hogy szemantikailag a „kísérlet” fogalmához kapcsolódik, és ily módon valamely prefixált, lezártságot implikáló értelem- és jelentésalkotás helyett a nyitottságot, a gondolkodás szabad, jövő idejű mozgását tételezi.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 21 |
Number: | 2-3 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2011 |
Page Range: | pp. 149-156 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42243 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |