Monoriné Papp Sarolta: A létezés és megismerés virágai : a tanóra jelenségvilágának feltárása és megértése. In: Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 18-24. (2011)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_10-11_018-024.pdf Download (578kB) | Preview |
Abstract
A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell a Zsolnai-féle pedagógiai éthoszban gyökerezik. Az ÉKP szakmai kapcsolathálójából másfél évtizede kibújtam, de Tanár úr jól ismert, összpontosított figyelmét a tanóra-diagnosztikai indikátorrendszer kutatásáról-fejlesztéséről folytatott két későbbi pápai beszélgetésünkkor újra magamon érezhettem. 2006-ban vállalta majdani kutatási eredményeim pedagógiai bírálatát, később fogadókészséget mutatott egy előbbiekkel összefüggő szakmai kezdeményezésem iránt – de már egyik sem valósulhatott meg. Még kezébe adhattam az Iskolakultúrában megjelent kutatási beszámolómat: köszönetet mondtam benne azért a szakmai-pedagógiai kultúráért, amelyre törökbálinti pedagóguséveim óta támaszkodhatom (Monoriné Papp, 2010).
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 21 |
Number: | 10-11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2011 |
Page Range: | pp. 18-24 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42213 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |