A létezés és megismerés virágai : a tanóra jelenségvilágának feltárása és megértése

Monoriné Papp Sarolta: A létezés és megismerés virágai : a tanóra jelenségvilágának feltárása és megértése. In: Iskolakultúra, (21) 10-11. pp. 18-24. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_10-11_018-024.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_10-11_018-024.pdf

Download (578kB) | Preview

Abstract

A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell a Zsolnai-féle pedagógiai éthoszban gyökerezik. Az ÉKP szakmai kapcsolathálójából másfél évtizede kibújtam, de Tanár úr jól ismert, összpontosított figyelmét a tanóra-diagnosztikai indikátorrendszer kutatásáról-fejlesztéséről folytatott két későbbi pápai beszélgetésünkkor újra magamon érezhettem. 2006-ban vállalta majdani kutatási eredményeim pedagógiai bírálatát, később fogadókészséget mutatott egy előbbiekkel összefüggő szakmai kezdeményezésem iránt – de már egyik sem valósulhatott meg. Még kezébe adhattam az Iskolakultúrában megjelent kutatási beszámolómat: köszönetet mondtam benne azért a szakmai-pedagógiai kultúráért, amelyre törökbálinti pedagóguséveim óta támaszkodhatom (Monoriné Papp, 2010).

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 21
Number: 10-11
ISSN: 1215-5233
Date: 2011
Page Range: pp. 18-24
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42213

Actions (login required)

View Item View Item