Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén

R. Tóth Krisztina and Hódi Ágnes: Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 313-332. (2011)

[thumbnail of mp_2011_004_6534_313-332.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2011_004_6534_313-332.pdf

Download (958kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 111
Number: 4
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2011
Page Range: pp. 313-332
Additional Information: Bibliogr.: p. 328-331.
Uncontrolled Keywords: Neveléstudomány
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14209

Actions (login required)

View Item View Item