Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á
Találatok száma: 143.

A

Ambrus Gabriella: Hagyományos és problémaorientált feladatlapok az iskolai gyakorlatban. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 78-92. (2008)

Andrews Paul; Diego-Mantecon Jose; Vankuš Peter; Op ‘t Eynde Peter; Conway Paul: A tanulók matematikai meggyőződéseinek értékelése : egy három országot érintő összahasonlító vizsgálat. In: Iskolakultúra Online 2. pp. 141-159. (2008)

Arató Ferenc: Egy konferencia margójára – avagy létezik-e romológia? In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 124-133. (2008)

B

B. Németh Mária: Irányzatok a természettudományos nevelésben. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 17-30. (2008)

B. Németh Mária: A természettudományos műveltség fogalma és értelmezései. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 3-19. (2008)

Bacsa Éva: A tanulási célok vizsgálata az angol nyelvtanulás tükrében. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 33-49. (2008)

Bacskai Katinka: Református iskolák tanárai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 4. pp. 359-378. (2008)

Bankó Marietta: A szakmai életút alakulásának vizsgálata – pályakövetés angoltanárként végzettek körében. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 129-140. (2008)

Beintema Jaap J.: The Last Month of Szent-Györgyi in Groningen. In: Journal of the History of Biology, (41) 1. pp. 159-165. (2008)

Bence Erika: Műfajváltozatok és -diskurzusok: a 19. századi magyar történelmi regény. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 50-61. (2008)

Bocsi Veronika: A gazdasági és a kulturális tőke hatása a hallgatói időfelhasználásra. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 118-128. (2008)

Borgulya Istvánné Vető Ágnes: Értékrendi különbségek és kultúraközi interakciók az oktatási órákon. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 69-78. (2008)

Bornemisza Imre: A térinformatikus teknőc : a térinformatika alapjainak oktatása Logo programnyelv segítségével. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 110-118. (2008)

Boros János: Filozófia! 1. : bevezetés a filozófiai gondolkodás módjába – Thomas Nagel segítségével. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 81-102. (2008)

Boros János: Filozófia! 2. : bevezetés a filozófiai gondolkodás módjába – Thomas Nagel segítségével. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 23-39. (2008)

Bárd Edit: Felnőttoktatás a múzeumban. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 141-142. (2008)

C

Condie Rae; Munro Bob; Seagraves Liz; Kenesson Summer: Az angliai kutatások eredményei az IKT iskolai használatáról. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 103-107. (2008)

Csaba Csanád: Hetven éve történt. Lehetnek új „Szent-Györgyi Albertjeink”. 2. rész. In: Élet és Tudomány, (63) 1. pp. 13-15. (2008)

Csapó Benő; Molnár Gyöngyvér; R. Tóth Krisztina: A papíralapú tesztektől a számítógépes adaptív tesztelésig : a pedagógiai mérés-értékelés technikájának fejlődési tendenciái. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 3-16. (2008)

Csizér Kata; Kontráné Hegybíró Edit; Sáfár Anna: Siketek és nagyothalló felnőttek idegennyelv-tanulási motivációja. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 4. pp. 341-357. (2008)

Csíkos Csaba: Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett longitudinális felmérés eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 97-134. (2008)

Czédliné Bárkányi Éva; Szalay István; Vármonostory Endre; Bagota Mónika: Útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében Szegeden. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 39-46. (2008)

D

Dancsó Tünde: Az Educational Testing Service (ETS) informatikamérésének tapasztalatai. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 40-55. (2008)

Dorner Helga; Kárpáti Andrea: Mentorált innováció virtuális tanulási környezetben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 225-246. (2008)

Dorner Helga; Major Éva: A kollaboratív interakciók kialakulásának folyamata egy kevert oktatási formájú tanárképzési kurzus keretében. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 3-22. (2008)

E

Erdős Zoltán: Antropológia és etika Köleséri Sámuel műveiben. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 67-91. (2008)

Erdős Zoltán: Translatio Librorum. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 167-169. (2008)

Eőry Vilma; Erdősi Vanda; Gugi Boglárka; Gyenge Hajnalka; Herbszt Mária; Karlovitz János Tibor; Kántor Gyöngyi; Kerber Zoltán; Kontra György; Kult Katalin; Medve Anna; Szabó Veronika; Szépe György; Szöllősy Éva; Terts István: Anyanyelvi nevelési tanulmányok III. ISBN 978 963 693 095 0

F

Fekete Szabolcs: Antropológia és neveléstörténet. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 137-139. (2008)

Frank D. Dániel: Humánerőforrás és kiadványszerkesztés a 16-17. századi kelet-európai héber nyomdászattörténetben. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 134-137. (2008)

G

Gaul Emil: Ismerjük még diákjainkat? : a középiskolás korúak öltözködése, kulturális ízlése és értékei egy országos ifjúságkutatás tükrében. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 89-101. (2008)

Gábor Miklós: Egy előszó története. Levelezés Szent-Györgyi Alberttel. In: Orvosi Hetilap, (149) 28. pp. 1335-1337. (2008)

Géczi János: Ikonológia-ikonográfia mint a történeti pedagógia segédtudománya. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 108-119. (2008)

Géczi János: Iskolakultúra. Repertórium XVII. évfolyam, 2007. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 1-7. (2008)

Géczi János: The Roman rose : an anthropological approach. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 1-66. (2008)

H

Halmai Tamás: Sokközpontú kör. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 151-152. (2008)

Hamar Pál; Karsai István: Az iskolai testnevelés affektív jellemzői 11-18 éves fiúk és lányok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 135-147. (2008)

Hamvai Csaba; Pikó Bettina: Pozitív pszichológiai szempontok az iskola világában: a pozitív pedagógia kihívásai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 1. pp. 71-92. (2008)

Havasi Tamás: Írásbeliség-képiség az internet korában. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 14-26. (2008)

Hercz Mária: Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1. : Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 96-123. (2008)

Hercz Mária: Professzionális tanárképzés és -továbbképzés az európai unióban 2. : Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 50-65. (2008)

Herzog Csilla: "Testnevelés, mint a vidámság órája!" : beszámoló a VI. Országos Sporttudományi Kongresszusról. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 147-151. (2008)

Hoffmann Zsuzsanna: Görög nevelés és műveltség a hellenizmus korában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 271-282. (2008)

Hollósi Hajnalka: Gyermekkép, gyermekvilág, gyermekfelfogás változásai pedagógiai megközelítésben. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 92-103. (2008)

Homor Tivadar: Az embertan- és etikatanítás helyzete a tantervi szabályozás tükrében. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 137-147. (2008)

Honti György: A Beavató Színházról. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 131-136. (2008)

Huszár Zsuzsanna: Az idő mint fogalmazási tartalom : az iskolai élet és a felnőttség ritmikai szerkezete tanulói fogalmazások tükrében. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 88-95. (2008)

Háhn Judit: Hallgatói vélemények a tantermi interakció szerepéről egy doktori iskolában. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 119-128. (2008)

Hárs György Péter: Pszichoanalízis és kultúra, avagy kultúra-e a pszichoanalízis? In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 58-65. (2008)

I

Ilyés Katalin: A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 11-22. (2008)

Imre Anna: A társadalmi tőke és az iskolai működés néhány sajátossága. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 20-32. (2008)

Inántsy-Pap Judit: Iskolakezdés és a társas motívumok. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 128-134. (2008)

J

Jakab György: A magyar nemzeteszme változásai és a történelemtanítás kánonja. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 3-28. (2008)

Jancsó Daniella: Wittgenstein és Shakespeare. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 95-103. (2008)

Janurik Márta: Betöltik-e szerepüket az ének-zeneórák a mai oktatásban? In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 107-117. (2008)

Janurik Márta: A zenei képességek szerepe az olvasás elsajátításában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 4. pp. 289-317. (2008)

Julesz Máté: Az egészséges környezethez való jog és a jövő nemzedékek védelme. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 122-129. (2008)

Julesz Máté: Környezeti nevelés. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 101-110. (2008)

K

Kalapos Miklós Péter: The Nobel Laureate Albert Szent-Györgyi – Scientist and Humanist. In: Drug Metabolism and Drug Interactions, (23) 1-2. pp. 3-11. (2008)

Kamarás István: Kezelhető-e a konfliktus utakkal és módokkal? : Szekszárdi Júlia új könyvéről. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 142-144. (2008)

Karikó Sándor: A közösség és a közösségiség újragondolásához : akarunk-e és tudunk-e még közösséget alkotni? In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 123-131. (2008)

Kasik László: 4-17 évesek szociálisérdek-érvényesítő képességeinek működése a pedagógusok értékelése alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 247-269. (2008)

Kasik László: A szociálisérdek-érvényesítő képességek működésének jellemzői 4,8,11 és 17 éves korban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 149-193. (2008)

Károly László: Yakut names for animals in Pallas's Zoographia. In: Acta Orientalia Academiae Scientiarum Hungaricae. pp. 295-323. (2008)

Kelemen Elemér: A magyar nevelésügyi kongresszusok története. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 50-57. (2008)

Kelemen Rita: Az interaktív tábla néhány módszertani lehetősége a közoktatásban és a tanárképzésben. In: Iskolakultúra Online 2. pp. 176-187. (2008)

Kinyó László; Kelemen Rita: Az EARLI budapesti konferenciájának plenáris előadásai. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 151-159. (2008)

Kis Jenőné Kenesi Éva: A zene szerepe végzős tanító szakos hallgatók szabadidős tevékenységében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 4. pp. 319-339. (2008)

Kiss Endre: Nők, férfiak, forradalom : a férfi-nő viszony Gladkov Cement című művében. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 129-137. (2008)

Kwon Hyuk-Yang: Remarks on the etymology of MK tewi- 'to clasp, clench, grasp'. In: Altai Hakpo : journal of the Altaic Society of Korea. pp. 165-182. (2008)

Kárpáti Ildikó: A szakiskolai tankönyvhasználat : a Tankönyvkutató Intézet által 2007 őszén végzett, a szakiskolai, közismereti tantárgyakhoz kapcsolódó tankönyvkutatásának eredményei. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 71-80. (2008)

L

L. Menyhért László: Amiről a képi források beszélnek... : adalékok a reneszánsz művészeti oktatásának történetéhez. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 149-158. (2008)

Labádi Gergely: Az olvasással és írással kapcsolatos beállítódások a felvilágosodás kori oktatási-nevelési irodalomban. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 74-89. (2008)

Lengyel Zsolt: Színek és évek : 10–14 évesek színnevekre adott asszociátumai 1985-ben és 2006-ban. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 56-64. (2008)

Lukács Csilla; Üröginé Ács Anikó: A nők esélyegyenlőségének támogatása a felnőttképzésben. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 3-13. (2008)

Láng András: Életreform és reformpedagógia. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 145-147. (2008)

Lázár Ildikó: Értsünk szót! : kultúra, nyelvtanítás, nyelvhasználat. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 146-148. (2008)

M

Mann Miklós: Donáth Péter: A magyar művelődés és a tanítóképzés történetéből, 1868–1958 : szerk.: Farkas Mária. Budapest. Trezor Kiadó, 2008. 830 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 2. pp. 195-196. (2008)

Markó Róbert: Egy posztmodern kosz-eposz : Varró Dániel Túl a Maszat-hegyen című verses meseregényéről. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 141-145. (2008)

Mihály Nikolett: Hallgatói identitás és a belőle származtatható hasznosság. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 76-82. (2008)

Mihály Ottó: "Szép új világ" – azaz mire is való az iskola? In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 160-165. (2008)

Mikonya György: A gyermektanulmányozás tudástartalmának formálódása. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 104-111. (2008)

Molnár Béla: Donáth Péter: Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon 1945-1960. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 144-147. (2008)

Molnár Gyöngyvér: A Rasch-modell kiterjesztése nem dichotóm adatok elemzésére: a rangskálás és a parciális kredit modell. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 66-77. (2008)

Móser Ádám: Orbán Ottó korai költészetének poétikai változásai a lírai beszéd konstrukcióiban. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 139-149. (2008)

N

Nagy László: 70 éve kapott Nobel-díjat Szent-Györgyi Albert. In: A Biológia Tanítása, (16) 2. pp. 3-6. (2008)

Nagy Csilla: Szemléletesség és absztrakció a görög matematikában : egy egységes vizuális nyelv kialakulása. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 90-94. (2008)

Nagy Csilla: Tudományköziség és komplex szövegértés a középiskolában : a Kép és szöveg című tantárgy vázlata. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 60-70. (2008)

Nagy József: A közoktatás megújításának koncepcionális kérdései. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 31-38. (2008)

Novák Géza Máté: A méltányosság elvű és multikulturális nevelés esélyei a drámatanításban. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 133-137. (2008)

Nunes Terezinha: A racionális számok megértése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 1. pp. 5-27. (2008)

Németh András: A neveléstörténet szakirodalmi kánonjai és a klasszikusok szerepe. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 3-10. (2008)

Németh András: A néptanítói tudás konstrukciója. Az elemi népoktatás enciklopédiájában (1911–1915). In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 86-103. (2008)

Németh Regina: Csodáról csoda által. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 143-145. (2008)

Németh Regina: A gyermekirodalom meghatározó szerepe. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 163-165. (2008)

Némethné Hock Ildikó: Working Papers in Language Pedagogy (WoPaLP). In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 166-168. (2008)

Nóbik Attila: Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 39-49. (2008)

P

Pataki Gyula: Fiúkfalva alapítói. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 147-156. (2008)

Perlusz Andrea; Balázs János: Az empátia, tolerancia és segítőkészség vizsgálatára kidolgozott eljárás első alkalmazásának tapasztalatai. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 92-98. (2008)

Pető Ildikó: David R. Mitchell: Special educational needs and inclusive education: major themes in education : RoutLedgeFalmer, USA és UK. 2004. 1634 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 1. pp. 93-94. (2008)

Pető Ildikó; Endre Katalin: Az inklúzió és a Warnock Jelentések (1978, 2005). In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 112-123. (2008)

Pikó Bettina: Serdülők értékorientációja és egészségmagatartása. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 62-68. (2008)

Pintz Ágnes: Tanulási és magatartási zavarok hatása a nyelvtanulásra – egy esettanulmány. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 47-59. (2008)

Pólya Zoltán: Szellemi kiútkeresés a Csereháton. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 50-64. (2008)

Püski Tamás: Foglalkozási karrierkép a mezőberényi és békési gimnazisták körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 1. pp. 53-69. (2008)

R

Radics Katalin: Az uralkodó mint a szubjektum szélsőséges megnyilvánulása egy Hofmannsthal- és egy Ady-versben : egy birodalmi álom és egy álom birodalma. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 65-75. (2008)

Radnóti Katalin: A fizikatanítás hatékonysága. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 79-87. (2008)

Rybatzki Volker: Farbigkeit und Vielfalt : einiges zum Pfau und seinen Bezeichnungen in den zentralasiatischen Sprachen. In: Nairiku Ajia gengo no kenkyū = Studies on the Inner Asian languages. pp. 187-207. (2008)

S

S. Pallós Piroska: Óvodák Fiumében. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 65-73. (2008)

Sanda István Dániel: A reformpedagógiai irányzatok iskolaépítési törekvései. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 129-142. (2008)

Somogyvári Lajos: A nőről való gondolkodás. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 169-172. (2008)

Steklács János: A tudásra vonatkozó tudás pedagógiája. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 138-140. (2008)

Sz. Tóth Gyula: Az idegenforgalomtól a turizmustudásig. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 147-150. (2008)

Szabolcs Éva; Hegedűs Judit: A gyermekről való gondolkodás differenciálódása a dualizmus korában. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 76-85. (2008)

Szabó Veronika: Bolyongások az örök alakulás irodalmában. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 168-172. (2008)

Szekszárdi Júlia: Erősségeink és gyengeségeink (a közoktatás "SWOT-analízise"). In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 117-128. (2008)

Szenczi Beáta: Énkép és tanulás : nemzetközi kutatási irányzatok és tendenciák. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 104-118. (2008)

Szoboszlai-Kiss Katalin: Kézikönyv a filozófiáról. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 146-148. (2008)

Szállási Árpád: Borsos Miklós orvosérmei. In: Orvosi Hetilap, (149) 38. pp. 1815-1817. (2008)

Sántha Kálmán: Új nézőpont a kvalitatív kutatásban. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 144-146. (2008)

Sáska Géza: A reformpedagógia alakváltozása az 1945-ös "kis" és az 1947 utáni "nagy" rendszerváltást követő időszakban. Értelmezési kísérlet (1). In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 3-23. (2008)

T

Takács Gábor: A magyarországi gyerek- és ifjúsági kultúra egyik intézménye: a Káva Kulturális Műhely. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 108-119. (2008)

Tarbay Ede: Balladák, térben és időben. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 99-108. (2008)

Tarcsa Zoltán: Gondolatok az általános művelődési központok jövőjéről. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 119-122. (2008)

Tészabó Júlia: A játék pedagógiai hasznáról zajló viták a Néptanítók Lapjában, szerepük a tanítói professzió kialakulásában. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 66-75. (2008)

Tóth Edit: Koretz, Daniel: Measuring up: what educational testing really tells us : Harvard University Press, Cambridge, M.A. 2008. 353 o. : [könyismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 283-285. (2008)

Tóth László: Kreativitás és szövegértés. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 29-39. (2008)

Tölgyessy Zsuzsanna: Kiből lesz az olvasó? In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 165-167. (2008)

U

Ugrai János: A gyakorlatias népoktatás jegyében : Pestalozzi eszméinek sárospataki megjelenése. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 39-49. (2008)

V

Varga László: Kiválóság és jellem: Szent-Györgyi Albert, az ember. In: Magyar Tudomány, (169) 7. pp. 849-854. (2008)

Varga Csaba: Egy sajátos diszciplína felbukkanása : az európajog oktatásának néhány kérdése. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 83-88. (2008)

Vidákovich Tibor: A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 3. pp. 199-224. (2008)

Vinczéné Szabó Éva: A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9–10. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 23-38. (2008)

Vámos Ágnes: A kezdő tanár mint hős; a mese és pedagógiai felhasználása. In: Iskolakultúra, (18) 1-2. pp. 24-38. (2008)

Vértes László: A C-vitamin 80 éves. Szent-Györgyi-érem. In: Gyógyszerészettörténet, (6) 2. p. 28. (2008)

Vértes László: Szent-Györgyi és a 80 éves C-vitamin – új érem. In: Gyógyszerészet, (52) 10. p. 622. (2008)

Vígh Tibor: Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései : a német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (108) 1. pp. 29-51. (2008)

W

Woods Annette: "Mindössze három szóban el tudom mondani mindazt, amit a diverzitásról tudnod kell: mindenki... egy ... egyéniség" : a tanulói különbségek különböző értelmezéseinek jelentősége tanárok és tanárképzők számára. In: Iskolakultúra Online 2. pp. 160-175. (2008)

Z

Zombai Tamás: A felvilágosodás eszmerendszerének megjelenése Fináczy Ernő Elméleti pedagógia című művében. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 137-143. (2008)

Zsolnai Anikó: A szociális készségek fejlődése és fejlesztése gyermekkorban. In: Iskolakultúra Online 1. pp. 119-140. (2008)

Zsolnai Anikó; Kasik László; Lesznyák Márta: Az agresszív és a proszociális viselkedés alakulása óvodás korban : egy olasz-magyar összehasonlító vizsgálat eredményei. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 40-49. (2008)

Á

Áment Erzsébet: ÁMK – Ki kicsoda? : egy innováció eseményei és szereplői (1966–2006). In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 159-162. (2008)

Árpás Károly: Egy történet, amely nem felejtődhet el : egy korai Gion-elbeszélés értelmezése. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 104-108. (2008)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 19. 05:32:47 CET.