A reformpedagógiai irányzatok iskolaépítési törekvései

Sanda István Dániel: A reformpedagógiai irányzatok iskolaépítési törekvései. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 129-142. (2008)

[thumbnail of 5_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf

Letöltés (956kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az iskolaépületek elhelyezését és környezetét, építészeti megoldásainak változásait, az iskolaépületek, valamint az iskola berendezése, továbbá az ott használatos eszközök történeti fejlődését igyekszem nyomon követni az egyes reformpedagógiai irányzatok megjelenésének kronologikus sorrendjében.Ennek aktualitását az utóbbi időszak reformpedagógia iránti felfokozott érdeklődése indokolja.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 9-10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 129-142
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42630
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet