A fizikatanítás hatékonysága

Radnóti, Katalin: A fizikatanítás hatékonysága. Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 79-87. (2008)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
11_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A lap hasábjain már több írásunk jelent meg a fizika oktatásával kapcsolatban. Vizsgáltuk a tantárgy általános iskolai és középiskolai helyzetét, az oktatás feltételeit, a tanárok oktatási módszereit, a taneszközök helyzetét, a tantárgy kedveltségét és az óraszámok alakulását az utóbbi évtizedekben. Jelen tanulmányunkban azt mutatjuk be, hogy azok a diákok, akiknek felsőfokú tanulmányaik során valamilyen mértékben szükségük van fizikai jellegű ismeretekre, mennyire vannak tisztában a fizikában tanultakkal, milyen mértékben képesek a közoktatás során megszerzett tudásukat alkalmazni.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 18
Number: 3-4
ISSN: 1215-5233
Date: 2008
Page Range: pp. 79-87
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42628

Actions (login required)

View Item View Item