A közoktatás megújításának koncepcionális kérdései

Nagy, József: A közoktatás megújításának koncepcionális kérdései. Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 31-38. (2008)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
16_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf

Download (107kB) | Preview

Abstract

Ez az írás az Oktatási Kerekasztal számára készült vitaanyag. Mivel közoktatási rendszerünk jövőjéről van szó, a koncepcionális jelentőségű kérdések megismerése és megfontolása szélesebb nyilvánosságot érdemel. A közoktatás alapfunkciója a 0–18 éves felnövekvő generációk fejlődésének segítése, hogy a változásokhoz alkalmazkodva képesek legyenek a társadalom hasznos tagjaként boldogulni. Az elmúlt negyedszázad minden nemzetközi mérése, megbízható hazai felmérése, kutatása azt mutatja, hogy a közoktatás, a szakképzés eredményessége, az esélyegyenlőség érvényesülése nem javult, hanem romlott, ezért az alapfunkció egyre kevésbé teljesül.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 18
Number: 3-4
ISSN: 1215-5233
Date: 2008
Page Range: pp. 31-38
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42613

Actions (login required)

View Item View Item