A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata

Ilyés Katalin: A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 11-22. (2008)

[thumbnail of 13_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
13_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf

Letöltés (266kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A hiperaktivitás az iskolai teljesítmény zavarai közül talán a leglátványosabb és a legtöbbet vizsgált probléma. Előfordulási gyakorisága is egyre növekszik, és egyre gyakrabban foglalkoznak e témával (Földi, 2004). A probléma jelentősége ellenére eddig kevés hazai empirikus kutatást végeztek a témában.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 9-10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 11-22
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42585
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet