A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata

Ilyés, Katalin: A hagyományos és a differenciált oktatásban részesülő, hiperaktivitás jelét mutató gyermekek összehasonlító vizsgálata. Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 11-22. (2008)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
13_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf

Download (266kB) | Preview

Abstract

A hiperaktivitás az iskolai teljesítmény zavarai közül talán a leglátványosabb és a legtöbbet vizsgált probléma. Előfordulási gyakorisága is egyre növekszik, és egyre gyakrabban foglalkoznak e témával (Földi, 2004). A probléma jelentősége ellenére eddig kevés hazai empirikus kutatást végeztek a témában.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 18
Number: 9-10
ISSN: 1215-5233
Date: 2008
Page Range: pp. 11-22
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42585

Actions (login required)

View Item View Item