Kreativitás és szövegértés

Tóth, László: Kreativitás és szövegértés. Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 29-39. (2008)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
18_EPA00011_iskolakultura_2008-5-6.pdf

Download (627kB) | Preview

Abstract

Tegyük fel, hogy egy mese, történet elolvastatása után annak másféle befejezését kérjük a tanulóktól. Valószínűleg lesznek, akik egészen eredeti ötlettel hozakodnak elő, míg másoknak esetleg semmi nem jut az eszébe. De vajon a kreatívnak bizonyulók jobban is értik, amit olvasnak? Befolyásolja-e a kreativitás a szövegértést? Tanulmányunkban e kérdésnek szegődünk nyomába.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 18
Number: 5-6
ISSN: 1215-5233
Date: 2008
Page Range: pp. 29-39
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42644

Actions (login required)

View Item View Item