Kreativitás és szövegértés

Tóth László: Kreativitás és szövegértés. In: Iskolakultúra, (18) 5-6. pp. 29-39. (2008)

[thumbnail of 18_EPA00011_iskolakultura_2008-5-6.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
18_EPA00011_iskolakultura_2008-5-6.pdf

Letöltés (627kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Tegyük fel, hogy egy mese, történet elolvastatása után annak másféle befejezését kérjük a tanulóktól. Valószínűleg lesznek, akik egészen eredeti ötlettel hozakodnak elő, míg másoknak esetleg semmi nem jut az eszébe. De vajon a kreatívnak bizonyulók jobban is értik, amit olvasnak? Befolyásolja-e a kreativitás a szövegértést? Tanulmányunkban e kérdésnek szegődünk nyomába.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 5-6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 29-39
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42644
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet