A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9–10. évfolyamon

Vinczéné Szabó, Éva: A szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9–10. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (18) 9-10. pp. 23-38. (2008)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2008-9-10.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A PISA (Vári, 2003) és az IEA (Kádárné Fülöp, 1990) nemzetközi összehasonlító vizsgálatok egyértelműen megmutatták, hogy gyökeres átalakuláson kell keresztülmennie a magyar közoktatásnak. Paradigmaváltásra azért van szükség a közoktatásban, mert „a mai iskola az abbahagyás stratégiájával működteti a képességfejlesztést” (Nagy, 2006). A képességek, készségek fejlesztéséhez azonban sokévi folyamatos gyakorlásra lenne szükség. Ez azt jelenti, hogy „a fogalmazási képességet és ennek készségeit is egészen a közoktatás végéig fejleszteni kellene” (Nagy, 2006).

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 18
Number: 9-10
ISSN: 1215-5233
Date: 2008
Page Range: pp. 23-38
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42649

Actions (login required)

View Item View Item