A természettudományos műveltség fogalma és értelmezései

B. Németh Mária: A természettudományos műveltség fogalma és értelmezései. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 3-19. (2008)

[thumbnail of 11_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
11_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A 20. század ötvenes évei óta a természettudományos nevelés jelentősen átalakult. A nagyszabású oktatási reformok, a modern tantervek és módszerek lényegi változásokat eredményeztek, tudományos alapokra helyezték a természettudományok addigi leíró jellegű, jelenségszintű oktatását, a célok és feladatok egyre összetettebbé váltak, sokféle tudás és műveltségkoncepció jelent meg.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 18
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2008
Page Range: pp. 3-19
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42554

Actions (login required)

View Item View Item