Iskolakezdés és a társas motívumok

Inántsy-Pap, Judit: Iskolakezdés és a társas motívumok. Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 128-134. (2008)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
15_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf

Download (90kB) | Preview

Abstract

A szakemberek között és a köztudatban is az „iskolába menés korábban vagy később” dilemmából az utóbbi időkben egyértelműen a későbbre tolt iskolakezdés koncepciója erősödött meg. Tanulmányomban amellett kívánok érvelni, hogy léteznek a kognitív, illetve fizikai érettségen túl a társas alkalmazkodás speciális esetein alapuló szempontok, melyek figyelembevételével e probléma új megvilágításba kerülhet.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 18
Number: 7-8
ISSN: 1215-5233
Date: 2008
Page Range: pp. 128-134
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42587

Actions (login required)

View Item View Item