Iskolakezdés és a társas motívumok

Inántsy-Pap Judit: Iskolakezdés és a társas motívumok. In: Iskolakultúra, (18) 7-8. pp. 128-134. (2008)

[thumbnail of 15_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
15_EPA00011_iskolakultura_2008-7-8.pdf

Letöltés (90kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A szakemberek között és a köztudatban is az „iskolába menés korábban vagy később” dilemmából az utóbbi időkben egyértelműen a későbbre tolt iskolakezdés koncepciója erősödött meg. Tanulmányomban amellett kívánok érvelni, hogy léteznek a kognitív, illetve fizikai érettségen túl a társas alkalmazkodás speciális esetein alapuló szempontok, melyek figyelembevételével e probléma új megvilágításba kerülhet.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 128-134
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42587
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet