Items where Year is 2018

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | B | F | G | H | J | K | M | O | P | R | S | T | V | Ö
Number of items: 46.

A

A. Gergely, András: Csendes pudingforradalom. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 126-129. (2018)

A. Gergely, András: Kérdéstalány, válaszkétely – humorba formált létmód. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 119-124. (2018)

Alberti, Gábor and Szeteli, Anna: ℜeALIS: a mi kölcsönös és élethossziglani tudásunk. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 3-14. (2018)

B

Bengi, László: A Kosztolányi-novella alakváltásai : mitikusság és ismeretelvűség az elbeszélő diszkurzusban. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 39-46. (2018)

Bredács, Alice: A pozitív pszichológia pedagógiai és művészetpedagógiai aspektusai és a pozitív irányzat mozgalommá válása az oktatásban. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 3-22. (2018)

F

Faragó, Boglárka: Médiaeszközök használatának pszichológiai következményei a tanulással összefüggésben. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 23-34. (2018)

Fehérvári, Brigitta: A jelen pedagógusai az oktatás jövőjében. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 106-109. (2018)

G

Galántai, Zoltán: Oktatás : problémák és technológiák. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 64-69. (2018)

Gintli, Tibor: Kompozíció és orális nyelvhasználat összefüggései az Esti Kornél kalandjai szövegében. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 47-52. (2018)

Győrögné Porcsin, Lívia: Leveleki Eszter - egy pedagógus az árral szemben. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 134-136. (2018)

H

Hamar, Pál and Prihoda, Gábor and Karsai, István: Adalékok az iskolai testnevelés tananyag-kiválasztásához. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 28-38. (2018)

Hartvig, Gabriella: Élet, út és írás. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 113-116. (2018)

Héjja, Bella Emerencia: A zeneművészeti szakgimnazista tanulók iskolaválasztási motivációi. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 104-117. (2018)

Hörich, Balázs and Bacskai, Katinka: Az iskolai lemorzsolódás intézményi jellemzői. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 133-156. (2018)

J

Jakab, Zoltán: Tanulhatóak-e a fogalmak? : álláspontok a megismeréstudomány egy nevezetes vitájában. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 81-92. (2018)

Józsa, Gabriella and Józsa, Krisztián: Végrehajtó funkció : elméleti megközelítések és vizsgálati módszerek. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 175-200. (2018)

K

Kovács, Edina: Pedagógushallgatók romákkal kapcsolatos elképzeléseinek vizsgálata. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 3-11. (2018)

Kovács, Ivett: Egy óvodai innováció története. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 118-125. (2018)

Kovács, Klára: Magyarországi és határon túli hallgatók egészségrizikó-magatartását befolyásoló tényezők. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 27-54. (2018)

Krausz, Anita: Egyenlő esélyek az iskolában, út az inkluzivitás felé. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 116-118. (2018)

Károly, Márton and Alberti, Gábor and Szeteli, Anna: Kinél a vágy? - az informatív kérdés és a kérés dimenziói. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 15-27. (2018)

Kárpáti, Eszter and Bagi, Anita and Szendi, István and Tóth, Lujza Beatrix and Janacsek, Karolina and Hoffmann, Ildikó: Rekurzió egy szkizoaffektív zavarral élő személy diskurzusaiban : esettanulmány. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 40-54. (2018)

Kárpáti, Eszter and Kleiber, Judit: A mentális állapot változásának szerepe egy diskurzus szerveződésében. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 28-39. (2018)

Kékes Szabó, Marietta: Társas vakság és annak korrelátumai autizmus spektrum zavarban. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 35-62. (2018)

Kékesi, Balázs: A döntéshozó test : a narratívák döntés-befolyásoló ereje a megtestesült kogníció hipotézis alapú kognitív nyelvészet perspektívájából. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 55-65. (2018)

M

Markos, Valéria: A fogadószervezetek koordinátorainak tapasztalatai az iskolai közösségi szolgálatról. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 12-27. (2018)

Miskolczi, Péter and Bársony, Fanni and Király, Gábor: Hallgatói lemorzsolódás a felsőoktatásban : elméleti, magyarázati utak és kutatási eredmények összefoglalása. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 87-105. (2018)

Molnár, Gábor Tamás and Gonda, Zsuzsa: Digitális annotáció az irodalomtanításban : egy pilot vizsgálat eredményei. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 113-127. (2018)

Molnár, Pál and Pintér, Henriett: Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 3-26. (2018)

O

Orosz, Csaba and Havasi, Tamás and Gaul, Emil and Tóth, Tibor: Digitális kultúra a kortárs képzőművészetben és a művészetpedagógiában. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 63-89. (2018)

P

Pásztor-Kovács, Anita and Pásztor, Attila and Molnár, Gyöngyvér: Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 73-102. (2018)

R

Rábai, Dávid: Lila-fehér mezben : egy fővárosi és egy vidéki labdarúgó akadémia neveléstudományi megközelítésű vizsgálata, összehasonlítása. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 53-63. (2018)

Réthy, Endréné: Könyvekről : parabola az osztrák képzés, kutatás helyzetéről. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 128-132. (2018)

S

Sebestyén, Krisztina: "Szerintem a tanulás az egy kitörési pont". Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 129-131. (2018)

Sukhbaatar, Batdulam and Tarkó, Klára: Contexts of school and Herder family communication in Mongolia : a conceptual framework. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 157-174. (2018)

Szilvássy, Orsolya: Dante 750. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 131-133. (2018)

Szitás, Andrea: A hiány szemantikájának megértése Babits Mihály, Kosztolányi Dezső és Krúdy Gyula írásművészetében. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 137-138. (2018)

T

Takács, Nándor: Kreatív gyakorlatok megtervezésének alapelvei az irodalomoktatásban. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 70-76. (2018)

Tongori, Ágota and Molnár, Gyöngyvér: Az interneten való böngészés hatékonyságának vizsgálata 6-11. évfolyamos diákok körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 105-132. (2018)

Tóth, Gabriella and Jámbori, Szilvia: Új vizeken járok - a felnőttkori pályaváltás pszichés erőforrása. Iskolakultúra, (28) 1-2. pp. 90-103. (2018)

Tóth, László and Kós, Nóra: A differenciált foglalkoztatás hatása a közösség iránti beállítódás alakulására felső tagozatos tanulóknál. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 93-112. (2018)

Tóth, Zsolt Balázs and Tóth, Anna Dorina: Néptáncoktatás Borsod-Abaúj-Zemplén megye hátrányos helyzetű településein. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 77-86. (2018)

V

Varga, András: Régi könyves ABC.

Viszket, Anita and Hoss, Alexandra: Az internetes keresési kifejezések tudatelméleti összefüggései. Iskolakultúra, (28) 5-6. pp. 66-80. (2018)

Vígh-Kiss, Rozália Erika: A szociálisprobléma-megoldás jellemzői és fejlesztési lehetőségei. Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 110-112. (2018)

Ö

Öveges, Enikő: A nyelvi előkészítő évfolyam kezdete és megvalósulása : tapasztalatok és eredmények. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 55-71. (2018)

This list was generated on 2019. October 16. 08:58:50 CEST.