Egyenlő esélyek az iskolában, út az inkluzivitás felé

Krausz Anita: Egyenlő esélyek az iskolában, út az inkluzivitás felé. In: Iskolakultúra, (28) 3-4. pp. 116-118. (2018)

[thumbnail of iskolakultura_2018_003_004_116-118.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2018_003_004_116-118.pdf

Letöltés (369kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

„Az inkluzív iskolákban minden diák olyan oktatásban részesül, amely alkalmazkodik az egyéni szükségletekhez, és az iskola azokra a diákokra is figyel, akik nem rendelkeznek speciális oktatási szükségletekkel.” (Varga, 2015, p. 53)

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 28
Szám: 3-4
ISSN: 1215-5233
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Varga Aranka
Nyomdász/kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Kiadás, keletkezés helye: Szeged
Dátum: 2018
Oldalak: pp. 116-118
Megjegyzések: Ismertetett mű : Varga Aranka - Az inklúzió szemlélete és gyakorlata ; összefoglalás magyar nyelven
Kulcsszavak: Hátrányos helyzetű fiatalok - nevelés - könyvismertetés, Oktatáselmélet - módszertan - könyvismertetés
A feltöltés ideje: 2019. jan. 09. 08:39
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46211
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet