Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: C | G | J | K | M | N | S | T | V | Z
Találatok száma: 20.

C

Csapó, Benő: Csengeri János öröksége - a magyar pedagógia a 21. században. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 79-90. (2007)

Csapó, Benő: Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban - az első átfogó magyar irodalmi longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 4. pp. 321-355. (2007)

Csizér, Kata and Józsa, Krisztián: Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció : Műszaki Kiadó, Budapest, 2007. 241 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 163-165. (2007)

Csizér, Kata and Kormos, Judit: Az angol nyelvtanulási motiváció alakulása Budapesten tanuló egyetemisták és főiskolások körében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 29-43. (2007)

G

Géczi, János: A magyar neveléstudományi sajtó a 19-20. század fordulóján. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 57-66. (2007)

J

Janurik, Márta: Áramlatélmény az iskolai ének-zeneórákon. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 4. pp. 295-320. (2007)

K

Kinyó, László: Csengery János szerepe Szeged város tudományos közéletében és a Ferenc József Tudományegyetem fejlődésében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 67-77. (2007)

Kovács, Henrik: Mérés-értékelés lehetőségei a néptánc oktatásban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 111-122. (2007)

Kéri, Katalin and Brezsnyánszky, László: Brezsnyánszky László (szerk.): A „Debreceni Iskola” Neveléstudománytörténeti vázlata : Gondolat, Budapest, 2007. 424 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 3. pp. 271-274. (2007)

M

Molnár, Gyöngyvér: Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának longitudinális követése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 4. pp. 277-293. (2007)

N

Nagy, Péter Tibor: A nappali és felnőttközépiskolai érettségivel rendelkezők aránya a rövid huszadik században. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 123-139. (2007)

Nádas, Rita and Suto, Irenka: A magabiztosság és a teljesítménybecslés pontosságának kutatása az angol GCSE vizsgák értékelőinél. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 3. pp. 169-184. (2007)

S

Shirbagi, Naser: Egyetemi oktatók szervezeti elkötelezettsége, és annak kapcsolata a szervezeti kultúrával. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 3. pp. 185-203. (2007)

Szenczi, Beáta and Józsa, Krisztián: Józsa Krisztián: Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése : Dinasztia Tankönyvkiadó, Budapest, 2006. 295 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 91-92. (2007)

Szolár, Éva: Ki finanszírozza a romániai közoktatást? Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 3. pp. 205-231. (2007)

T

Tar, Ibolya: A klasszika filológus Csengery. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 49-55. (2007)

Thorsteinsson, Gisli and Page, Tom and Lehtonen, Miika: A számítástechnika tanítás pedagógiai dimenziói. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 95-109. (2007)

V

Varga, József and Józsa, Krisztián and Pap-Szigeti, Róbert: Az arányosságszámítási készség kritériumorientált fejlesztése 7. osztályban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 1. pp. 5-27. (2007)

Vígh, Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 141-161. (2007)

Z

Zsolnai, Anikó and Lesznyák, Márta and Kasik, László: A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 3. pp. 233-270. (2007)

A lista elkészítésének dátuma Wed Nov 22 08:23:30 2017 CET.