Személyesség a távoktatásban : a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében

Tartsayné Németh Nóra: Személyesség a távoktatásban : a facilitátor (mentor) szerepe a pedagógusok IKT-kompetenciájának fejlesztésében. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 38-47. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_04_038-047.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_04_038-047.pdf

Letöltés (129kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom az EPICT (Európai Pedagógusi IKT jogosítvány) kurzus magyarországi bevezetésének pilot kurzusára épül. A távoktatásos képzés célja, hogy felkészítse a pedagógusokat a számítógépes eszközök mindennapi tanórai használatára, a tanári szerep megváltozására, valamint segítse őket a technikai, módszertani és szakmai fejlődésben. A kutatás fókuszában a facilitátorok álltak, akik a pilot kurzus során pedagógiai, szociális, menedzseri és technikai szerepeket is elláttak. A kutatás eredményei igazolták a facilitátori munka fontosságát a távoktatásos pedagógus-továbbképzési kurzusokban.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 38-47
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42781
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet