Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának longitudinális követése

Molnár Gyöngyvér: Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának longitudinális követése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 4. pp. 277-293. (2007)

[thumbnail of mp_2007_004_6455_277-293.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2007_004_6455_277-293.pdf

Letöltés (399kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 107
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 277-293
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 291-292.
Kulcsszavak: Problémamegoldás hátrányos helyzetű diákok kutatási beszámoló 2007
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14128
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet