Molnár Gyöngyvér: Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának longitudinális követése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 4. pp. 277-293. (2007)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2007_004_6455_277-293.pdf Download (399kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 107 |
Number: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2007 |
Page Range: | pp. 277-293 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 291-292. |
Uncontrolled Keywords: | Problémamegoldás hátrányos helyzetű diákok kutatási beszámoló 2007 |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14128 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |