A tankönyvek minőségének megítélése : Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának?

Kojanitz, László: A tankönyvek minőségének megítélése : Mi ad értelmet a tankönyvek értékelésének és kutatásának? Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 114-126. (2007)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_114-126.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Tankönyvet készíteni tulajdonképpen nagyon egyszerű. Osszuk fel az éves tananyagot kb. 5–6 fejezetre, a fejezeteket 8–10 leckére. Minden leckéhez tartozzon egy-két oldalnyi szöveg, 3–4 kép vagy ábra, és legyen a végén négy-öt kérdés. Ha mindezt egybekötjük, már kész is van egy tankönyv, vagy legalábbis egy annak látszó valami.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 17
Number: 6-7
ISSN: 1215-5233
Date: 2007
Page Range: pp. 114-126
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42722

Actions (login required)

View Item View Item