A történelemoktatás elméleti dilemmái

Vajda, Barnabás: A történelemoktatás elméleti dilemmái. Iskolakultúra, (17) 3. pp. 152-153. (2007)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_03_152-153.pdf

Download (88kB)

Abstract

Viliam Kratochvíl a pozsonyi Komenský Egyetem oktatójaként a szlovákiai történelemtanítás megújulásának/megújításának ismert személyisége. Legutóbbi, 2004-ben szlovákul megjelent módszertani könyvében újfent megerősíti, milyen izgalmas új utakat járhatna be a szlovákiai történelemoktatás, ha – ezt a szerző persze nem mondja ki, csak sugallja – az oktatás két tényezője, az állam és a tanárok átgondoltabban, s az élenjáró európai trendekkel összhangban gondolkodnának a történelemről mint iskolai tantárgyról.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2007
Volume: 17
Number: 3
Page Range: pp. 152-153
ISSN: 1215-5233
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42795

Actions (login required)

View Item View Item