A történelemoktatás elméleti dilemmái

Vajda Barnabás: A történelemoktatás elméleti dilemmái. In: Iskolakultúra, (17) 3. pp. 152-153. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_03_152-153.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_03_152-153.pdf

Letöltés (88kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Viliam Kratochvíl a pozsonyi Komenský Egyetem oktatójaként a szlovákiai történelemtanítás megújulásának/megújításának ismert személyisége. Legutóbbi, 2004-ben szlovákul megjelent módszertani könyvében újfent megerősíti, milyen izgalmas új utakat járhatna be a szlovákiai történelemoktatás, ha – ezt a szerző persze nem mondja ki, csak sugallja – az oktatás két tényezője, az állam és a tanárok átgondoltabban, s az élenjáró európai trendekkel összhangban gondolkodnának a történelemről mint iskolai tantárgyról.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 152-153
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42795
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet