Az íráskészség kritériumorientált fejlődése és fejlesztése

Nagy József: Az íráskészség kritériumorientált fejlődése és fejlesztése. In: Iskolakultúra, (17) 5. pp. 16-22. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_05_016-022.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_05_016-022.pdf

Letöltés (483kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Mozaik Kiadónál jelenik meg A hagyományos pedagógiai kultúra csődje című munka. A kompetenciaalapú kritériumorientált PEDAGÓGIA lehetősége című könyv, amely a személyiség alaprendszerének (operációs rendszerének) folyamatos kritériumorientált fejlesztéséről szól. Az előzetesként közölt 8. fejezet az íráskészséggel szemlélteti az alapkészségek, alapképességek eredményes és hatékony fejlesztésének feltételeit, lehetőségeit és módjait.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 5
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 16-22
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42745
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet