Szücs László Gergely: Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora? In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 169-179. (2007)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_169-179.pdf Download (124kB) | Preview |
Abstract
A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep hárult. Jól érezzük-e ezt? Volt-e a magyar oktatástörténetnek olyan korszaka, amelyre filozófus és filozófiatanár nosztalgiával gondolhat vissza?
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 17 |
Number: | 11-12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2007 |
Page Range: | pp. 169-179 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42778 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |