Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora?

Szücs, László Gergely: Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora? Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 169-179. (2007)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_169-179.pdf

Download (124kB)

Abstract

A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep hárult. Jól érezzük-e ezt? Volt-e a magyar oktatástörténetnek olyan korszaka, amelyre filozófus és filozófiatanár nosztalgiával gondolhat vissza?

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2007
Volume: 17
Number: 11-12
Page Range: pp. 169-179
ISSN: 1215-5233
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42778

Actions (login required)

View Item View Item