Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora?

Szücs László Gergely: Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora? In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 169-179. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_169-179.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_169-179.pdf

Letöltés (124kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep hárult. Jól érezzük-e ezt? Volt-e a magyar oktatástörténetnek olyan korszaka, amelyre filozófus és filozófiatanár nosztalgiával gondolhat vissza?

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 11-12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 169-179
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42778
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet