Tudás és tankönyv: a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál

Porogi András: Tudás és tankönyv: a történelemtudás mérése ötödik osztályos tanulóknál. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 3-20. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_003-020.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_003-020.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A Tankönyvkutató Intézet és a Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskolája közös kísérleti kutatást szervezett, hogy feltárja a tankönyvi szövegek és a tanulók olvasási teljesítménye közötti összefüggéseket. A kutatás arra a feltevésre épül, hogy a tankönyvek szövegezésének minősége visszahat a tanulók teljesítményére, tudására, különösképp az ismeretek feldolgozása terén. Ennek a kutatásnak a része az a tudásszintmérés, amelyet az ötödik osztályosok körében 2006 júniusában végeztünk.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 17
Number: 11-12
ISSN: 1215-5233
Date: 2007
Page Range: pp. 3-20
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42755

Actions (login required)

View Item View Item