Tóth Zoltán and Kiss Edina: A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet. In: Iskolakultúra, (17) 1. pp. 19-30. (2007)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf Download (804kB) | Preview |
Abstract
Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható változás ebben a tudásszerkezetben az iskolai tanulmányok során?
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 17 |
Number: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2007 |
Page Range: | pp. 19-30 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42788 |
Actions (login required)
View Item |