A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet

Tóth Zoltán and Kiss Edina: A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet. In: Iskolakultúra, (17) 1. pp. 19-30. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf

Download (804kB) | Preview

Abstract

Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható változás ebben a tudásszerkezetben az iskolai tanulmányok során?

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 17
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2007
Page Range: pp. 19-30
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42788

Actions (login required)

View Item View Item