A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet

Tóth Zoltán; Kiss Edina: A fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos tudásszerkezet. In: Iskolakultúra, (17) 1. pp. 19-30. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_01_019-030.pdf

Letöltés (804kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Fejlődik-e a tanulók fizikai és kémiai változások azonosításával kapcsolatos fogalmi rendszere az életkor előrehaladtával? Miként szerveződik a makro-, részecske- és szimbólumszinteken megfogalmazott változások azonosításával kapcsolatos tudás a tanulók kognitív rendszerében? Történik-e kimutatható változás ebben a tudásszerkezetben az iskolai tanulmányok során?

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 19-30
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42788
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet