A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása

Vígh, Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 141-161. (2007)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2007_002_6448_141-161.pdf

Download (336kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 107
Number: 2
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2007
Page Range: pp. 141-161
Additional Information: Bibliogr.: p. 157- 160.
Uncontrolled Keywords: Pedagógiai értékelés visszahatás
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14121

Actions (login required)

View Item View Item