A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása

Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 141-161. (2007)

[thumbnail of mp_2007_002_6448_141-161.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2007_002_6448_141-161.pdf

Letöltés (336kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 107
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 141-161
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 157- 160.
Kulcsszavak: Pedagógiai értékelés visszahatás
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14121
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet