Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (107) 2. pp. 141-161. (2007)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2007_002_6448_141-161.pdf Download (336kB) | Preview |
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Volume: | 107 |
| Number: | 2 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Language: | magyar |
| Date: | 2007 |
| Page Range: | pp. 141-161 |
| Additional Information: | Bibliogr.: p. 157- 160. |
| Uncontrolled Keywords: | Pedagógiai értékelés visszahatás |
| Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
| Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14121 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

