Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz

Kárpáti, Andrea: Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz. Iskolakultúra, (17) 4. pp. 3-7. (2007)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_04_003-007.pdf

Download (97kB)

Abstract

Az információs és kommunikációs technológiák (IKT) iskolai megjelenése világszerte a számítógépek kiszállításával kezdődött, az oktatásban feltehetőleg használható szoftverek közreadásával és az oktatási internethálózatok kiépítésével folytatódott, és csak negyedik szakaszában jutott el a leglényegesebb szereplők, a pedagógusok képzésének megszervezéséig. Úgy tűnik, az oktatáspolitikusok reménykedtek abban, hogy a fiatalok között népszerű, a munka világában nélkülözhetetlen kultúra önmagától utat talál az oktatókhoz, s trójai faló módjára új oktatási módszereket juttat be az iskola hagyományőrző falai közé.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2007
Volume: 17
Number: 4
Page Range: pp. 3-7
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:46
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42726

Actions (login required)

View Item View Item