Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz

Kárpáti Andrea: Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 3-7. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_04_003-007.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_04_003-007.pdf

Letöltés (97kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az információs és kommunikációs technológiák (IKT) iskolai megjelenése világszerte a számítógépek kiszállításával kezdődött, az oktatásban feltehetőleg használható szoftverek közreadásával és az oktatási internethálózatok kiépítésével folytatódott, és csak negyedik szakaszában jutott el a leglényegesebb szereplők, a pedagógusok képzésének megszervezéséig. Úgy tűnik, az oktatáspolitikusok reménykedtek abban, hogy a fiatalok között népszerű, a munka világában nélkülözhetetlen kultúra önmagától utat talál az oktatókhoz, s trójai faló módjára új oktatási módszereket juttat be az iskola hagyományőrző falai közé.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 3-7
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42726
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet