Kovácsné Duró Andrea: Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei. In: Iskolakultúra, (17) 1. pp. 135-142. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_01_135-142.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 17 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2007 |
Oldalak: | pp. 135-142 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42724 |
Tétel nézet |