Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei

Kovácsné Duró Andrea: Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei. In: Iskolakultúra, (17) 1. pp. 135-142. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_01_135-142.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_01_135-142.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 17
Number: 1
ISSN: 1215-5233
Date: 2007
Page Range: pp. 135-142
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42724

Actions (login required)

View Item View Item