Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei

Kovácsné Duró Andrea: Miskolci és pécsi tanárjelöltek értékelési ismeretei és attitűdjei. In: Iskolakultúra, (17) 1. pp. 135-142. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_01_135-142.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_01_135-142.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Egyéni kérdőíves vizsgálatunk során elsősorban arra kerestük a választ, hogy a tanárjelöltek tanulmányaik során hogyan készülnek fel az értékelési feladatokra, illetve hogyan ítélik meg a képzést és saját kompetenciáikat ebben a vonatkozásban. S arra is kíváncsiak voltunk, hogy a választott két intézményben megvalósuló tanárképzésben részvevők értékelési szemléletmódja között milyen hasonlóságok és különbségek mutathatók ki.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 135-142
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42724
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet