Érték, rend, értékrend az iskolában

Szontagh Pál: Érték, rend, értékrend az iskolában. In: Iskolakultúra, (17) 2. pp. 125-128. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_02_125-128.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_02_125-128.pdf

Letöltés (95kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Amikor erkölcsi nevelésről beszélünk, általában az etikaoktatás tanórai és tanórán kívüli megvalósulásáról ejtünk szót. Gyakorló pedagógusként és iskolavezetőként ugyanakkor hadd hívjam fel a figyelmet a kérdéskör egy sokszor háttérbe szoruló aspektusára: hogyan teremtődik meg az a közeg, amelyben lehetőség nyílik az erkölcsi nevelésre az iskolában.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 125-128
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42774
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet