Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata : az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre

Cseh Ágnes Gabriella: Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata : az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 66-82. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_066-082.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_066-082.pdf

Letöltés (537kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A képességmérés célja az volt, hogy választ kapjunk arra a kérdésre, hogy a tanulók teljesítménye — az adott mintát tekintve — szignifikáns különbséget mutat-e a két területen (aritmetika, geometria) megfogalmazott szöveges feladatok megoldása során. Vajon a szimbólumok különbözősége befolyásolja a sikeres feladatmegoldást? Egy gyakorló pedagógus munkáját hogyan segítheti az objektív értékelési eljárások ismerete, és hogyan tervezheti meg tudatosan a feladatokat a fejlesztendő képességekhez?

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 6-7
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 66-82
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42676
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet