Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata : az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre

Cseh Ágnes Gabriella: Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata : az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 66-82. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_066-082.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_066-082.pdf

Download (537kB) | Preview

Abstract

A képességmérés célja az volt, hogy választ kapjunk arra a kérdésre, hogy a tanulók teljesítménye — az adott mintát tekintve — szignifikáns különbséget mutat-e a két területen (aritmetika, geometria) megfogalmazott szöveges feladatok megoldása során. Vajon a szimbólumok különbözősége befolyásolja a sikeres feladatmegoldást? Egy gyakorló pedagógus munkáját hogyan segítheti az objektív értékelési eljárások ismerete, és hogyan tervezheti meg tudatosan a feladatokat a fejlesztendő képességekhez?

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 17
Number: 6-7
ISSN: 1215-5233
Date: 2007
Page Range: pp. 66-82
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42676

Actions (login required)

View Item View Item