A konstruktív drámapedagógia a pedagógiai filozófia rendszertanában

Zalay Szabolcs: A konstruktív drámapedagógia a pedagógiai filozófia rendszertanában. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 144-151. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_144-151.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_144-151.pdf

Download (112kB) | Preview

Abstract

A pedagógia mint önálló szakma, illetve tudomány számára nagy jelentőségű kérdés, hogy milyen módszerek segítségével újíthatja meg magát, hogy felelni tudjon azokra a kihívásokra, amelyeket drámai feszültségektől terhes korunk támaszt vele szemben. Ehhez a megújuláshoz hiteles és hatékony metódusokra van szükség.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 17
Number: 11-12
ISSN: 1215-5233
Date: 2007
Page Range: pp. 144-151
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42805

Actions (login required)

View Item View Item