Zalay Szabolcs: A konstruktív drámapedagógia a pedagógiai filozófia rendszertanában. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 144-151. (2007)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_144-151.pdf Download (112kB) | Preview |
Abstract
A pedagógia mint önálló szakma, illetve tudomány számára nagy jelentőségű kérdés, hogy milyen módszerek segítségével újíthatja meg magát, hogy felelni tudjon azokra a kihívásokra, amelyeket drámai feszültségektől terhes korunk támaszt vele szemben. Ehhez a megújuláshoz hiteles és hatékony metódusokra van szükség.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 17 |
Number: | 11-12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2007 |
Page Range: | pp. 144-151 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42805 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |