Fejes József Balázs and Józsa Krisztián: Az iskolai eredményesség és a tanulási motiváció kulturális jellemzői : roma és többségi tanulók összehasonlítása. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 83-96. (2007)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_083-096.pdf Download (739kB) | Preview |
Abstract
Hetedik osztályos tanulók tanulási motívumairól, iskolai eredményességéről, valamint családi-kulturális körülményeiről gyűjtöttünk adatokat. 246 fős mintánkban hátrányos helyzetű és roma tanulók is szerepeltek. A kedvező és kedvezőtlen hátterű iskolások motívumai között feltárt különbségeket korábbi tanulmányunkban már közreadtuk (Fejes és Józsa, 2005), jelen munkánkban a roma és a többségi tanulók motivációjában és iskolai eredményeiben mutatkozó eltérésekre koncentrálunk.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 17 |
Number: | 6-7 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2007 |
Page Range: | pp. 83-96 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42694 |
Actions (login required)
View Item |