Baranyák Csaba: Háy-olvasás lehetőségei. In: Iskolakultúra, (17) 2. pp. 132-139. (2007)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_02_132-139.pdf Download (122kB) | Preview |
Abstract
Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag rugalmas átcsoportosításával a számára előírt szerző- és műlista kívánatos központi csökkentése, megreformálása híján is (legalább részben) megvalósíthatja.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 17 |
Number: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2007 |
Page Range: | pp. 132-139 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42658 |
Actions (login required)
View Item |