Háy-olvasás lehetőségei

Baranyák, Csaba: Háy-olvasás lehetőségei. Iskolakultúra, (17) 2. pp. 132-139. (2007)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_02_132-139.pdf

Download (122kB)

Abstract

Irodalomtanításunk aránytalanul és méltánytalanul kevés időt, energiát fordít napjaink magyar irodalmának megismertetésére, mai szövegek értő olvasataira, jókora hiátusokat okozva ezáltal a tanulók jelenismeretében. A változtatást a nyitott magyartanár megfontolt tervezéssel, a középiskolai tananyag rugalmas átcsoportosításával a számára előírt szerző- és műlista kívánatos központi csökkentése, megreformálása híján is (legalább részben) megvalósíthatja.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Date: 2007
Volume: 17
Number: 2
Page Range: pp. 132-139
ISSN: 1215-5233
Collection: Folyóiratok
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2018. Oct. 17. 15:46
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42658

Actions (login required)

View Item View Item